Iran Varzeshi

چمنيان: از نتيجه بازي با آلمان تعجب نكردم

-

با تمام قوا مقابل كاستاریكا بازي ميكنيم

بخــش اعظمي از موفقيت تيم نوجوانان ايران در جام جهاني، مرتبط با حضور عبــاس چمنيان روي نيمكت اين تيم اســت. مربي بيادعايي كــه در هند نتايج فوقالعادها­ي همراه تيم نوجوانان كســب كرده و نام خود را ســر زبانها انداخته. او در مورد پيــروزي پرگل تيم نوجوانان مقابل آلمــان ميگويد: «عملكرد ما حاصل يك ســال و نيم كار سخت اســت، برنامههايم­ان را طبق جزييات پيش برديم و به هيچ وجه كارمان را متوقف نكرديم. بعد از نايب قهرماني در آســيا و صعود به جام جهاني كار اصلي ما آغاز شــد و همچنان ادامه دارد. البته فعال نه راضي هســتيم و نه قانع، بايد صراحتا بگويم از نتيجه بازي با آلمان متعجب نشــدم، چرا كه بســيار تالش كرديم و با تمركز باال به مســابقات آمديــم. بازيكنان دل به كار دادند و ۰۹ دقيقه تالش كردند.»

چمنيــان صحبتهايش را اينگونه ادامه ميدهــد: «دو نكته بارز در عملكرد بازيكنــان ما وجود دارد؛ اول اينكه تيم ما بســيار تاكتيكپذير اســت و دوم اينكه آمادگي ذهني بازيكنان بســيار باال اســت. مقابل آلمان كم اشتباه بوديم و خيلي خوب بازي كرديم البته بعد از بازي اين پيروزي به فراموشــي سپرده شــد و ماموريت جديد ما بازي با كاستاريكا است. ما نميخواهيم حريف دســت و پا بستهاي باشيم، بيشــتر از توانمان تالش ميكنيم تــا نتايج خوبي بگيريم.

سرمربي تيم نوجوانان ميگويد: «طي روزهاي گذشته تمرينات منظمي را پشت سر گذاشتيم، اين تيم اگر توانسته به اينجا برسد حاصل حمايتهاي فدراســيون و مهــدي تاج، كادر فنــي و مخصوصاً حســين مرادي مدير تيم بوده. سخت كار ميكنيم و اين انگيزه را داريم تا با نمايشمان مردم را شــاد كنيم. با توجه به برنامهريزي و پرورش استعدادهاي خوب ميتوانيم در مسيرمان شادي بيشتري به همراه بياوريم. سهشــنبه بعد از خروج از رختكن پيروزي مقابل آلمــان را فراموش كرديم و همه تمركز ما روي مسابقات بعدي است.»

چمنيان با اشــاره به اينكه تقريبا صعود ايران بهعنوان تيم اول قطعي شده و آيا مقابل كاســتاريك­ا از تيم دوم خود استفاده ميكند يا نه، ميگويد: «تنها رقيب ما براي صدرنشيني آلمان است كه در بازي رو در رو شكست خورده و تفاضلمان ۹ گل اســت، با وجود اين نگاه ما به بازي با كاســتاريك­ا بسيار جدي است و روحيه پيروزيطلبا­نهمان را از دســت نميدهيم. ما به همه حريفان نگاهي جدي و توام با احترام داريم، ما در اين مسابقه با همه توان بازي ميكنيم، كاستاريكا مقابل آلمان بســيار خوب بازي كرد و مقابل گينه هم به تساوي رسيد. با توجه به اينكه تمامي اين تيمها شــانس صعــود دارند ما بازي را كامال جــدي ميگيريم. ميخواهيم در همه مسابقات باعث شادي مردم شويم تا هركس كه بازي ما را ميبيند لذت ببرد. سهشــنبه قبل از بازي تعدادي از هواداران، آلمان را تشويق ميكردند اما با گذشت ۰1 دقيقه از شروع بازي نيمي از حاضران ورزشگاه به تشويق ايران روي آوردند چرا كه در همه جاي دنيا مردم خواهان تماشاي بازي زيبا و هجومي هستند و هركس كه اين روند را داشته باشد مورد حمايت قرار ميدهند.»

چمنيــان در مورد احتمال حضور بازيكنان ذخيره مقابل كاســتاريك­ا ميگويد: «بازيكنان جايگزين مــا فاصله زيادي با نفرات اصلي ما ندارند . مقابل آلمان، گينه، فرانســه، مكزيك با حضور بازيكنان ذخيره در ميدان عملكردمان بهتر شــد، ما به دنبــال رعايت روح جوانمردانه ورزش هســتيم و براي احترام بــه فوتبال و مردم با همه وجود مقابل كاســتاريك­ا بازي ميكنيم تا بتوانيم در اين مســابقه نتيجه الزم را بگيريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran