Iran Varzeshi

هيچ تيمي با اتوبوس تماشاگر نميبرد

-

رييس فدراسيون بســكتبال درباره موضــوع ممانعــت از ورود تماشــاگرا­ن ميهمان به ســالن مســابقات بسكتبال توضيح داد.

محمود مشحون با اشاره به تصويب قانون جديد در ســازمان ليگ فدراسيون بســكتبال دربــاره ممنوعيــت اعــزام تماشــاگرا­ن گفت: «در تمام ســالهاي گذشــته فدراســيون بــراي برگــزاري ليگهاي كشــوري بــا خود باشــگاهها هماهنگ كرده و بهعنــوان مجري، اجرا كننده تصميمهايي اســت كه مسووالن خود باشــگاهها در جلســه ميگيرند. ما هيچ وقت چيزي را براي باشگاهها تعيين نكرديم و تنهــا اجرا كننده چيزی بوديم كه در جلســه، مســووالن خود باشگاهها تصميم میگرفتند.»

مشــحون ادامه داد: «تصميم اخير هم متعلق به خود باشــگاهها بود و خود باشگاهها خواستند كه تيمهاي ميهمان با اتوبوس تماشاگر نياورند.»

اين تصميم كــه به نوعي ميتواند با روح ورزش در تضاد باشد، با اين توضيح محمود مشــحون روبهرو شده است: «با توجه به اينكه ســالن هر شــهر ظرفيت متفاوتی دارد و مشــخص نيست جايگاه ميهمان چه اندازه اســت باشــگاهها اين درخواســت را داشــتند كه تماشــاگري توسط باشگاهها به شــهر ميزبان نرود. با توجه به اينكه جايگاه مشــخص نيست و مديريت نميشود اين موضوع مطرح شد كه در نهايت خود باشگاهها راي به انجام آن دادند و تصويب شــد. تاكيد ميكنم فدراســيون مخالف حضور تماشــاگرا­ن نيســت. هدف اين بود كه تماشــاگرا­ن اتوبوسي از شهري به شهر ديگر نروند اما اگر كسي هوادار يك تيم ديگر بود و وارد ســالن شد كســي جلوي او را نميگيرد. مثال در تهران يك نفر هوادار مهرام است و يك نفر هوادار دانشــگاه آزاد. كسي از ورود هــوادار تهراني كه طرفــدار مهرام است به ســالن دانشــگاهآ­زاد جلوگيري نميكند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran