Iran Varzeshi

كاظمي نژاد ویزا گرفت اما چراغي جا ماند!

-

ملي پــوش و مدیر فنــي تیم ملي وزنهبرداري مجــوز دریافت ویزاي آمریکا را گرفتند. ســفارت آمریکا در حاليکه در مرحله اول بــرای چهار نفر از اعضاي تیم ملي ویزا صادر نکرده بود در مرحله دوم به دو نفــر ویزا داد تا به این ترتیب دو نفر به جمع کاروان ایران در آمریکا اضافه شوند.

در مرحلــه اول کــه فدراســیون وزنهبــردا­ري براي تیم خود درخواســت ویــزا داده بود، چهار نفــر از جمله ایوب موســوي و صالــح چراغــي دو عضو تیم ملي وزنهبرداري و همچنین فیزیوتراپ و مدیر روابط عمومي فدراسیون وزنهبرداري نتوانســتن­د ویــزا دریافت کننــد. براي مرحله دوم فدراســیون وزنهبــردا­ري نام ایوب موســوي و محمد رضا کاظمي نژاد را اضافه کــرد. ایوب موســوي وزنهبردار دســته 94 کیلوگرم و کاظمي نژاد مدیر تیمهاي ملــي بودند که روز گذشــته با حضور در امارات توانستند ویزاي سفر به آمریکا براي حضور در مســابقات جهاني را کســب کنند. مســووالن فدراســیون مدعي هســتند که با رایزنــي و مذاکرات فراوان با فدراســیون آمریکا توانستند این مشــکل را حل کنند؛ حال چرا آنها فقط براي ایــن دو نفر رایزني کردند، ســوال بيجوابي است.

محمدرضا کاظمي نژاد مدیر تیمهاي ملي است و خیلي هم غیر طبیعي نیست که همراه تیم راهي آمریکا شود اما اینکه چرا فدراسیون بار اول که براي اعضاي تیم وقت مصاحبه گرفته بود براي کاظمينژاد اقدام نکرده بود، مشــخص نیســت. نکته عجیبتــر غیبت صالح چراغــي در وقت دوم مصاحبــه اســت. چراغــي عضو تیم ملــي وزنهبرداري اســت و در مرحله اول هم فدراســیون او را به امارات برد تا براي گرفتن ویــزاي او اقدام کنــد اما چرا در مرحله دوم براي چراغي رایزني و مذاکره نکرد تا او ویزا بگیرد نامشــخص اســت. البته روز گذشته سیاهپور دبیر فدراسیون وزنهبــردا­ري توضیحي را در این باره ارائه کرد اما به نظر قانع کننده نميرســید. او مدعي شــده بود در وزن صالح چراغي دو وزنهبردار دیگر هم حضور داشتند و او نفر ذخیــره بود و مهم نبود به آمریکا برود اما اگر واقعا چنین بود، پس چرا فدراســیون در مرحله اول هزینه ســفر بــه امارات و گرفتن وقــت مصاحبه را براي او پرداخت کرد؟ تیم ملي وزنهبــردا­ري ایران آذرماه براي حضور در مســابقات قهرماني جهان عازم آمریکا ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran