Iran Varzeshi

سيرنزولي يعقوب كريمي نزديك شدن به در خروجي

- مهديه دريابيگي ‪Mahdiyeh Daryabeigi‬

يعقوب كريمي در يكي دو سال اخير سير نزولي داشــته و نتوانسته بازيكني شــود كه همــه از او انتظار داشــتند. بازي كردن در پستهاي غيرتخصصي شــايد به ضرر كاپيتان ســوم استقالل تمام شــده باشد اما اين بازيكــن اصال در حــد و اندازه خودش نبوده و بيشتر درگير مسائل حاشيهاي بود.

او در فصــل جاري هم بيشــتر مصــدوم بــوده و اين روزهــا هم به تمرينــات اختصاصــي ميپــردازد. كريمي كه چند روز پيش با دو قالده سگ در تمرين استقالل حضور پيدا كرد و حاشيهساز شد، هنوز نتوانسته خودش را پيدا كند.

گفته ميشــود ادامه اين روند شــايد وينفريد شفر را مجاب كند تا يعقوب را از فهرســت استقالل كنار بگــذارد. اتفاقــي كه بــراي هافبك اســتقالل ميتواند خبر بدي باشد. البته عالوه بر اينكه اين بازيكن از نظر فني افت كرده و در حد و اندازههاي خود ظاهــر نميشــود پرداختن به يكسري مســائل حاشيهاي موقعيت او را در اســتقالل بــه خطر انداخته و شــايد موجب حذف او از اين تيم شود.

ماجرا از اين قرار است كه چند پيــش يعقوب با دو قالده ســگ در محــل تمرين تيمش حضــور يافت. او پــس از متوجه شــدن از حضور خبرنگاران، آنها را در خودروي خود گذاشــت تا كســي متوجه نشود اما همه آن دو قالده سگ را ديدند.

ايــن اتفــاق با واكنــش منفي يكي از مديران استقالل روبهرو شد. به همين منظور، قرار شــده گزارش اين دو قالده سگ كه توسط بازيكن اســتقالل به تمرين آورده شــده، به مديران باشگاه گزارش و در مورد آن تصميمگيري شود.

كريمي يكي از بازيكناني بود كه فصل پيش با آمدن منصوريان به اين تيم خوشحال شــد و با تصور اينكه موقعيت او در استقالل هم مانند تيم نفــت خواهد بــود مصاحبهاي انجام دادو از امدن منصوريان به اســتقالل ابراز خوشــحالي كرد اما خيلي طول نكشــيد كه سير نزولي اين بازيكن و افت شديد فني كه داشت باعث شد تا سرمربي سابق استقالل ميالدزكي پور را به او ترجيح دهد.

يعقوب جايگاهش را در استقالل از دســت داد و حتــي ابتداي فصل جاري گفته شد كه منصوريان او را از فهرست استقالل خارج ميكند اما با جلسهاي كه بين كريمي و منصوريان برگزار شــد اين بازيكن ماندني شد هرچند موقعيت او نســبت به فصل پيش هيچ تغييري نكرد و در نهايت همانطور به كار خود ادامه داد.

كريمــي با تصــور اينكه آمدن شــفر جايگاه او را در استقالل تغيير ميدهــد در مصاحبهاي از امدن اين مربي نيــز ابراز خوشــحالي كرد اما مصدوميت ايــن بازيكن در تمرين و همچنين كاري كــه چند روز پيش انجام داد حاال باعث شده تا مسووالن اســتقالل به فكر كنار گذاشتن او از اين تيم باشند.

هيچ بعيد نيســت كــه كريمي يكي از بازيكناني باشــد كه فهرست استقالل را ترك كند تا ديگر كريمي استقالل يعني محسن كريمي بتواند در نيــم فصل دوم جتاي او را بگيرد. اين روزها گفته ميشــود دو بازيكن قرار اســت با اســتقالل خداحافظي كنند.

مجتبي جباري و يعقوب كريمي دو بازيكني هســتند كه به احتمال زيــاد از فهرســت اســتقالل كنار ميروند تــا بهنام برزاي و محســن كريمي جاي آنها را بگيرند. البته بنا به گفتــه افتخاري يعقوب كريمي به دليل اينكه قوانين باشــگاه را زير پا گذاشته و ســگ به تمرين استقالل آورده است از سوس باشگاه استقالل جريمه هم ميشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran