Iran Varzeshi

خودت تركيب اصلي استقالل را انتخاب كن

-

پيش از بازي با فوالد خوزســتان درباره اينكه چه كســي تركيب اســتقالل را انتخاب ميكند گمانهزنيها­ي بسياري بود تا اينكه راوي از باشــگاه اســتقالل خبر آورد كه در اين بازي منتظر ارنج كردن شفر نباشيد. ظاهرا به دليل ناآشنايي اين مربي آلماني با خصوصيات بازيكنان استقالل و زمان اندكي كه تا بازي با فوالد خوزستان در اختيارش بود، مك درموت وظيفه انتخاب تركيب را به عهده گرفته است.

گفته ميشود خود شفر از مك درموت خواسته تصميمهاي نهايي را در اين باره اتخاذ كند و به اطالعش برساند تا او 11 مرد اصلي بازي با فوالد خوزستان را اعالم كند. شفر در روزهاي اخير بيشتر زمان خود را به ديدن فيلم بازيهاي اســتقالل گذراند اما اين زمــان هم براي آشــنايي دقيق او با كيفيــت فني بازيكنان كافي نبوده بــه طوري كــه از نزديكترين دستيارش خواســته تركيب اصلي استقالل را برگزيند.

دور از ذهن نيســت كه تا زمان حضور شفر در استقالل نقش مك درموت پررنگتر هم بشــود و اين مربي ايرلندي پشت پرده همه امور استقالل را در دست بگيرد.

شــفر در همين راســتا چراغ سبزی هم به مربي ايرلندي نشــان داده و برخالف اخباري كــه طي روزهاي گذشــته درباره انتخاب مربي ايراني به گوش ميرسيد اما اين مربي قصد ندارد كنارش از يك گزينه وطني بهره بگيرد.

سيدرضا افتخاري، مديرعامل باشگاه استقالل هم در مصاحبهاي به اين موضوع اشاره كرده و گفته شفر هيچ گاه درباره حضور مربي ايراني و شخص فرهاد مجيدي به او چيزي نگفته است.

بــه اين ترتيب مك درمــوت را بايد مرد همــه كاره اين روزهاي استقالل دانست؛ كســي كه حاال توانسته اعتماد شفر را هم جوري به دست آورد كه درباره انتخاب تركيب اصلي تصميم بگيرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran