Iran Varzeshi

نگاه بازيكنان دو اخطاره استقالل به جيب داور

-

اســتقالل روز جمعه در هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر در حالي به مصاف فوالد خوزستان در ورزشگاه آزادي ميرود كه چنــد بازيكن دو كارته را در تركيب تيم خود ميبيند.

سيدحســين حســيني، حسن بيتســعيد و لئوناردو پادوواني سه بازيكن تيم استقالل هستند كه در صورت دريافت كارت زرد از بازي با پرسپوليس محروم خواهند شد. طي روزهاي اخير شايعاتي در مورد يك كارته بودن بيت ســعيد مطرح شده اما اين بازيكن مقابل تراكتورساز­ي و پديده اخطار گرفته است.

خســرو حيــدري، ســجاد شهباززاده، فرشــيد باقري، مهدي رحمتي، پژمــان منتظري، داريوش شجاعيان، ميالد زكيپور و جباروف يك اخطاره هستند و روزبه چشمي هم بازي با سپيدرود را به دليل سه كارته بودن از دســت داد و اخطاري در پرونده او ثبت نشده است.

حضور در بازي شــهرآورد براي هر بازيكنــي مهم اســت تا حدي اهميــت دارد كــه قبــل از بــازي شــهرآورد بازيكناني كه دو اخطاره هستند به سراغ داور ميروند و از او ميخواهند نسبت به آنها مدارا كند تا از بازي شــهرآورد محروم نشوند. در بازي اســتقالل و فوالد كه قبل از بازي شــهراورد برگزار ميشــود حسين زرگر داور است.

داوري كــه هميشــه به رنگي بودن متهم ميشود و گفته ميشود با اســتقاللي­ها مدارا ميكند. زرگر بعد از بازي اســتقالل و راه آهن كه چند فصل پيش برگزار شــد و اين بازي با تمــام حرف و حديثهايش به سود اســتقالل تمام شد بيش از گذشته زير ذره بين فوتباليها رفت و حاال در آســتانه بازي با فوالد كه استقالل سه بازيكن سه كارته دارد همه نگاهها به جيب داوري است كه در همان بازي راه آهن چشمكي كه زد براي هميشه در ذهن مخاطبان فوتبال ماند.

اين بار استقالليها نگاه شان به جيب زرگر است نه چشمكي كه در پايان بازي ميزند. خطر بيخ گوش سه بازيكن دو اخطاره استقالل است و آنها اميدوارند كه در بازي با فوالد داور بــه آنها كارتي نشــان ندهد تا باعث محروميتشــ­ان از شــهرآورد شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran