Iran Varzeshi

شيرزادي: بايد مراقب بيتسعيد باشيم

افشین و مبعلي مقابل استقالل انگیزه زیادي دارند

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

پیمان شیرزادي مدافع چپ فوالد خوزستان یکي از بازیکناني است كه در نقل و انتقاالت ظاهرا مد نظر استقالل قرار گرفته بود اما باز هم ترجیح داد كارش را در خوزستان دنبال كند. شیرزادي كه این روزها در فوالد خوزستان به خوبي ميدرخشد، حاال خودش را آماده بازي با استقالل كرده تا یك پیروزي ارزشمند به دست بیاورند. مدافع چپ فوالديها كه امید زیادي به كسب پیروزي در بازي هفته نهم دارد، درباره این بازي حساس، شرایط تیمش، تغییرات استقالل، مطالباتش از استقالل خوزستان ...و صحبت ميكند.

بلــه، بازي حساســي اســت كه اين حساســيت براي فوالد بيشتر است. ما براي برد به تهــران ميآييم و پيشبيني ميكنيم با برد بتوانيم به ردههاي باالي جدول برسيم.

درست است اما ما فقط به تيم خودمان فكر ميكنيم. اســتقاللي­ها ايــن روزها انگيزه زيــادي دارند اما ما هم كامــال آمادهايم و برد ميخواهيم. ضمن اينكه بازيكنان ما كه قبال در استقالل بودند مثل افشين و مبعلي، انگيزهاي به مراتب بيشــتر دارند كه اين مســاله كار را براي آبيها ســختتر خواهد كرد. به هر حال ما ميخواهيم نتيجه خوبي بگيريم و اين روند خــوب را دنبال كنيم. اين را هم نبايد فراموش كنيم كه اســتقاللي­ها اين روزها تحت فشــار هستند كه اين مساله به نفع ما خواهد بود.

بله، آنها شايد تا نيمه اول صبر كنند اما بعد از آن فشــار هــواداران روي تيم زياد خواهد شــد كــه اين مســاله ميتواند به ما كمك كند.

همه چيز بســتگي به نظر سرمربي و اعضاي كادرفنــي دارد؛ اينكه تركيب به چه صورت باشد و سيستم بازي تغيير كند يا نه. به هر حال استقالل هميشه استقالل است و تيم قدرتمندي به حســاب ميآيد. اين تيم انگيزه زيــادي دارد و بازي با آنها هميشــه سخت خواهد بود.

خب، بيتســعيد انگيزه زيادي دارد كه خودي نشان دهد و بايد مراقب او باشيم. اگر بيتسعيد از تيم ما شناخت دارد ما هم از او شناخت كافي داريم كه اميدواريم بتوانيم جلــوي حمالتش را بگيريم. حســن بازيكن خيلي خوبي است كه من هم خيلي دوستش دارم اما مراقب هستيم كاري نكند.

بله، او تحت فشار است اما بيتسعيد واقعا خــوب كار كــرد. حســن فقط كمي بدشانســي آورد كــه اميدوارم بــه روزهاي خوبش برگردد.

همانطور كه قبال گفتم ما براي برد به تهران آمديم و تمام تفكراتمان روي كسب 3 امتياز است. ما اگر در بازي قبليمان مقابل استقالل خوزســتان بدشانسي نميآورديم و در دقيقــه 94 گل نميخورديــ­م، االن دوم جدول بوديم.

مــا تيم خوبي داريــم و كادر فني و بازيكنــان تالش ميكنيم بهتريــن نتايج را كســب كنيم. با جو خوبي كه در تيم وجود دارد هيچ چيز دور از دسترس نيست.

نــه، هر بــار امروز و فــردا ميكنند. قرار بــود نيمي از مطالباتمان را ببخشــيم كه پولمــان را زودتر بدهند امــا از آن هم خبري نشــد. من االن 86 درصد از استقالل خوزســتان طلب دارم كه اميدوارم شــرايط طوري شود زودتر پولهايمان را بدهند.

ایــن هفته بازي حساســي مقابل استقالل در تهران دارید. فکر ميكنید چه نتیجهاي به دست ميآورید؟

اما استقالل تغییراتي داشته كه این مساله شناخت شما از این تیم را سخت ميكند...

یعني فکر ميكنید هواداران ممکن است تیم را تحت فشار قرار دهند؟

پس تغییرات استقالل خیلي روي تیم فوالد تاثیر ندارد؟

در اســتقالل، حســن بیتسعید حضور دارد كه چند سالي كنار هم بازي كردید. حضور بیتسعید و شناختش از تفکرات پورموسوي تا چه حد ميتواند كار را براي تیمتان سخت كند؟

بیتسعید هم در استقالل نتوانست چندان موفق باشد و حاال فشار زیادي روي او است...

با توجه به این مسائل، چه نتیجهاي براي بازي فردا مقابل استقالل پیشبیني

ميكني؟

فکــر ميكنید بتوانیــد این فصل سهمیه آسیا بگیرید؟

راســتي، طلبهایتان از استقالل خوزستان را گرفتید؟

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran