Iran Varzeshi

جدايي برانكو به مقصد تيم ملي كرواسي

خطري‌كه‌نیمكت‌پرسپولیس‌را‌تهديد‌م ‌يكند

-

تيــم ملــي كرواســي كــه بــا ســهلانگار­ي خودش و دو نتيجه بد صدرنشــيني در گروهش را از دست داد در بــازي مهم بيــرون از خانه با زالتكو داليــچ، اوكراين را شكســت داد و راهي پليآف شــد اما شايد عمر مربيگري داليچ كوتاه باشد و به بازي در پليآف ختم شود.

برخي معتقدنــد اگر داليچ موفق شود تيم ملي كرواسي را به جامجهاني برساند شايد در سمتش باقي بماند اما شايد هم اين اتفاق نيفتد.

از ســوي ديگر بحث اينجاســت كه شــايد داليچ براي بازي در مرحله پليآف هــم در كارش باقي نماند كه باور اين مســاله عجيب اســت. داور شــوكر، رييــس فدراســيون فوتبال كرواســي هم گفته بود كــه در مورد ادامه همكاري بــا داليچ پس از بازي با اوكراين تصميمگيري خواهد شد تا رايزنيها در خصوص انتخاب سرمربي بعدي تيم ملي كرواسي در رسانههاي اين كشور آغاز شود.

جالب اينكــه زدراوكــو ماميچ، نايبرييس پيشين فدراسيون فوتبال كرواسي ملقب به پدرخوانده و مافياي فوتبال اين كشور در گفتوگو با سايت «۴۲ســاتا» كرواسي گفته: «داليچ در آن شــرايط ســخت هدايت كرواسي را پذيرفــت اما به نظــرم او كاپرفيلد نبود. من قرار نيست تصميمي در اين خصوص بگيــرم اما به هر حال او هم در بين كانديداها شــانس ماندن روي نيمكت كرواســي را دارد. به هر حال اگر تصميم با من بود داليچ را انتخاب نميكردم. به نظر من از بين مربيان ما در سطح جهان، اسالون بيليچ و برانكو ايوانكوويچ بيشترين صالحيت را براي هدايــت تيم ملي كرواســي در آينده دارند، البته اين بدين معنا نيست كه داليچ صالحيت ندارد.»

برانكــو در آخريــن مصاحبهاش تاييــد كرده بــود كه پيشــنهاده­ای ديگري غير از پرســپوليس هم دارد و در روزهايي كــه بحث تمديد قرارداد او مطرح شده شــايد يكباره از جمع سرخها جدا شــده و باالخره سرمربي تيم ملي كرواسي شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran