Iran Varzeshi

رادوشوويچ: همه ما به معجزه اعتقاد داريم

-

در روزي كــه عليرضــا بيرانوند همراه پرســپوليس به اهواز رفت اما از فهرســت بازي خط خورد و روي ســكوهاي ورزشــگاه غدير نشست، فرصت اين پيش آمد تا رادوشــووي­چ نخســتين بــازياش در اين فصل را انجــام دهد. رادو يــك گل خورد و يكــي دو مهار خوب داشــت اما در اين مســابقه چندان آزمايش نشــد. او دربــاره فاصله بازيكنــان ذخيره و اصلــي پرســپوليس گفته اســت: «پرســپوليس باشــگاه بزرگي است و مهمترين مســاله پيــش از حضور بازيكنان موفقيت تيم است. تيم ما از حضور بهترين دروازهبان ايران يعني عليرضا بيرانوند بهره ميبرد اما هيچ اختالفي بين ســطح فني بازيكنان پرسپوليس وجود ندارد و تمام نفرات تقريبا در ســطح بااليي قــرار دارند چرا كه در بزرگتريــن تيم در ايران بازي ميكنند. همه بازيكنان در فرم ايدهآل قرار دارند و هر لحظه آمادهاند تا به تيمشان كمك كنند.»

گلر كروات پرســپوليس درباره احتمال معجــزه مقابل الهالل گفته: « ما نيز مانند هــر بازيكن حرفهاي ديگري سعي ميكنيم ابتدا در زمين بهترين عملكرد را داشــته باشيم و بــه معجزه نيز ايمــان داريم. الهالل در بــازي رفت نتيجــه خيلي خوبي گرفت اما همه ما بــه معجزه اعتقاد داريــم. ما تنها ميتوانيــم در زمين بهترين عملكرد را داشــته باشيم و همــه بازيكنان با تمــام وجود بازي خواهند كرد و اميدوارم شــرايط به نحوي شــود كه در پايان بازي همه خوشحال باشيم. در فوتبال هيچ چيز بعيد نيست.»

رادو درباره تمديد قراردادش هم گفتــه: «قبل از هر چيز اين را بگويم كه از اينكــه در بزرگترين تيم ايران هستم خوشــحالم و احساس خيلي خوبــي دارم. من هنوز قــراردادم را با پرســپوليس تمديد نكــردم اما به توافقات نهايي با باشــگاه رســيدهام و به زودي ايــن كار را انجام خواهم داد. مــن آيندهام را با پرســپوليس برنامهريــ­زي كــردهام و از اينكه در بزرگتريــن تيم ايران هســتم واقعاً خوشحالم و اميدوارم كه در چند روز آينده اين كار نهايي شــود. اميدوارم بهزودي شرايط تمديد قراردادم مهيا شود. مطمئنا لحظه تمديد قراردادم با پرسپوليس يكي از بهترين لحظات در زندگي دوران ورزشــيام خواهد بود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran