Iran Varzeshi

برانكو: تا ثانيه آخر براي صعود ميجنگيم

-

پيروزي برابر اســتقالل خوزستان همــان اتفاقي بود كه پرسپوليســ­يها پيــش از ديدار دوباره بــا الهالل به آن نياز داشــتند و حــاال برانكو دربارهاش ميگويــد: «از اين پيروزي خوشــحال و راضي هســتم چون در شرايط و جو خاصي بازي را برديم. آنجا بازي كردن هميشه ســخت اســت؛ آنهم مقابل تيمي كــه كمكم به ثبات ميرســد و مانند ساير تيمهايي كه مقابل ما حاضر ميشوند، بيش از صد درصد توانش را ميگذارد. بازي با استقالل خوزستان را بدون حضور 5 بازيكن اصليمان برديم و خوشحالم بازيكناني كه بازي كردند، لياقــت بازي در پرســپوليس را دارند. اين پيروزي در آســتانه بازي با الهالل به خاطر بازگشت اعتماد به نفس تيم، مهم بود. خوشحالم كه جالل حسيني، اميــري و بيرانونــد هــم در تيمملي بازي كردند تا قبــل از بازي با الهالل، شرايطشان حفظ شود.»

اما آيا اميدي هست كه پرسپوليس بازي با الهالل را هم با يك نتيجه پرگل به ســود خــود تمام كند؟ در پاســخ، پروفســور اميدوارانه ميگويد: «هنوز 90 دقيقه باقي مانده اما اين بازي اصال آســان نيســت. با اين حال ما تا ثانيه آخــر دنبال صعود هســتيم. براي اين بازي 3 هدف داريم؛ هدف اول كســب نتيجه خوب براي صعود است. اگر نشد، حداقل ببريم و اگر اين هم نشد حداقل با افتخار حذف شويم.»

برانكــو دربــاره آســيبديدگ­ي ســيامك نعمتي هم ميگويــد: «او از ناحيه دست دچار شكستگي شده و در حالي كه بايد دستش را گچ ميگرفت، شجاعانه كار كرد.»

آقاي سرمربي اما تاكيد ميكند كه مهدي طارمي پرسپوليس را در سفر به عمان همراهي خواهــد كرد: «طارمي حق شركت در مســابقات را ندارد اما برايش ويزا گرفتهاند و او با ما به عمان ســفر ميكند. به هر حــال او بازيكن پرســپوليس است و وظيفه دارد كه در تمرينات حضور پيدا كند.»

برانكو صحبتهايش را اينطور به پايان ميبرد: «بعــد از بازي با الهالل، خودمــان را براي جام حذفي و بازي با نفت آماده ميكنيم و بعد از آن هم يك بازي مهم به نام شــهرآورد را پيشرو داريم. براي ما همه بازيها مهم اســت و ميخواهيم در هر بازي برنده باشيم. تنها در اين صورت است كه به هدفمان كه موفقيت در ليگ برتر، ليگ قهرمانان و جام حذفي است، ميرسيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran