Iran Varzeshi

هم از پترو پيشنهاد دارم هم از تبريز

-

بازيكــن كمكي پتروشــيمي در جام باشــگاهها­ي آســيا معتقد اســت در اين رقابتها در حق نماينده ايران نامردي كردند! ارســالن كاظمي كه با پتروشــيمي به باشگاههاي آسيا رفته بود، در مورد اين رقابتها توضيح ميدهد: «متاسفانه بدشانسي زيادي آورديم. به آرون گراميپور اجازه بازي ندادند و بازيكنان خارجيمان هم مصدوم شدند. از ســوي ديگر داوريها عليه ما بود و پس از خطای عمدي كه براي ما نگرفتند و باختيم همه چيز آغاز شد و تا پايان هم ادامه داشت.»

او ادامــه ميدهد: «همه تيمها روي خارجيهاي خود حســاب ميكننــد و ما هم هر طوري بود ميتوانســت­يم بهتر نتيجه بگيريم.» كاظمي معتقد است فيباي آسيا در حق ما نامردي كرده است: «قول داده بودنــد كه آرون گرامــي پور ميتواند بازي كند و تمام مداركش هم كامل بود اما آنجا اين اجازه را ندادند.

هاكــوپ خاجيريان چــون خــودش لبناني اســت، شــرايط بهتري را براي تيم كشورش در نظر ميگيرد.»

ارســالن كاظمي كه در اين رقابتها يكــي از 5 بازيكــن برتر مســابقات لقب گرفت، حاال براي بازي در ليگ برتر شرايط نامشــخصي دارد. شــرايطي كه به خدمت ســربازي او مربوط ميشود و اينكه آيا بايد در فصل پيــش رو هم براي تيم نظامي نيــروي زميني بازي كند يا خيــر. او در اين باره ميگويد: «هنوز براي فصلي كه پيش رو اســت، تصميــم نگرفتهام و ابتــدا بايد وضعيت خدمت ســربازيام با نيروي زميني مشــخص شــود و در حال انجام كارهاي اداري براي تســويه حساب هستم.»

او در مورد اينكه گفته ميشود به پتروشيمي ميرود، نيز اينطور پاسخ ميدهد: «واقعا هنوز با باشگاهي قرارداد نبستهام. پيشنهادهاي­ي از پتروشيمي و شهرداري تبريز دارم و بايد ديد چه اتفاقي ميافتد.»

كاظمي دو ســال پيش پس از اينكه تمام تالشش را براي بازي در NBA انجام داد و به هدفش نرسيد، براي بازي در تيمهاي ليگ برتري و نماينده آن ســال خراســان به ايران بازگشــت اما مشكالت خدمت ســربازي و پايان تحصيلش در آمريكا برايش مشكلساز شد و پس از مدتها بالتكليفي و دور بودن از مســابقه، مجبور شد دوران سربازياش را بگذارند و براي بازي به نيروي زميني برود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran