Iran Varzeshi

انتخابي تيم ملي در ليگ كشتي

-

تيم ملي كشتي آزاد اميدها براي حضور در رقابتهــاي قهرماني جهان در ورشــو در حالي اردوهاي آماده سازي خود را پشت سر ميگذارد كه با مشــكالت عديــدهاي روبهرو اســت. اگر تا چند روز پيش فرصت كم براي آماده ســازي يكي از مهمترين مشكالت اين تيم بود اما االن مصدوميت برخي از كشــتي گيران اين تيم و همچنين برگزاري رقابتهاي ليگ برتر هم يكي ديگر از مشــكالت اين تيم است.

عليرضا رضايي دربــاره خط خوردن نام جمال عبادي كشــتي گير مطــرح وزن 70 كيلوگرم اين تيم گفت: «اين كشــتي گير با مصدوميت روبهرو اســت كه قطعا نميتواند در تركيــب تيــم قرار بگيرد و قرار اســت به زودي بــه جاي او چند نفر به اردوي تيم ملي اضافه شوند كه در اين باره با كمك كادر فني تصميم خواهيم گرفت.»

بالتكليفــ­ي برخــي از اوزان هم يكي از مشكالت كادر فني اســت. يكي از اين اوزان 57 كيلوگرم است كه از بين يونس سرمستي و رضــا اطري بايد يــك نفر انتخاب شــود. موضوعــي كه ظاهرا به ليگ برتر كشــيده و قرار اســت با برگزاري رقابت بين اين دو نفر يكي دوبنده تيم ملي را در مســابقات جهاني اميدهــا به تن كند: «تيمهــاي بيمه رازي و ســتارگان ساري بايد در رقابتهاي ليگ برتر با هم روبهرو شــوند كه رضــا اطري و يونس سرمســتي در اين دو تيم حضــور دارند و به احتمال زياد با هم روبهرو خواهند شد كه فرد برنده ميتواند شــانس پوشــيدن دوبنده تيم ملي را به دست بياورد.»

برگزاري رقابتهاي ليگ برتر همزمان با اردوهاي تيم ملي اميد كــه اردوی زيادي را هــم به دليل كمبود وقت نخواهد داشــت به اين تيم ضربه ميزند؛ موضوعي كه رضايي آن را آخرين مشكل اين تيم ميداند: «مسابقات ليگ برتر با اردوي تيم ملي همزمان شــده و بــه نظرم اين آخرين مشــكل ما در تيم ملي اســت. البته اين مسابقات با 4 كيلوگرم ارفاق وزن برگزار ميشود كه ميتواند نقش مسابقه تداركاتي را هم داشته باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran