Iran Varzeshi

كريچووياك:‌امري‌من‌را‌فريب‌م ‌يداد

-

آنتونيــو كونته، مربي چلســي گفته كــه به اين زودي به ايتاليــا برنميگردد. او اخيــرا گفته بود دلش براي ايتاليا تنگ شــده و به همين دليل شــايعاتي درباره آينده او در چلسي شــكل گرفته بود اما ايــن مربي گفته كه مترجــم منظور او را خوب بيان نكرده اســت. شايعه شده بود كونته ممكن اســت به ايتاليــا برگردد و هدايت اينتر را به دست بگيرد.

همچنين صحبتهايــي مطرح بود مبني بر اينكه ممكن است سران اتحاديه فوتبال ايتاليا، جيامپيرو ونتورا را از هدايت ايتاليا بركنار كنند و تيــم ملي را دوباره به كونته بســپارند اما كونته ميگويد كه فعال خانوادهاش كنارش هستند و قصدي براي بازگشت به كشــورش ندارد: «فكر ميكنم دو هفته اســت كه اين چيزهاي غلط را ميخوانم. من مصاحبهاي داشتم و مطمئنم كه ترجمهاش اشتباه بوده است. من گفتم در آينده دوســت دارم به ايتاليا برگردم. دو ســال از قــرارداد من مانده و خوشحالم با اين باشــگاه و اين بازيكنان كار ميكنــم. اين احســاس فوقالعاده با هواداران را دوســت دارم. هيچ مشــكلي هم نميبينم. ميخواهم روشــن كنم كه خانوادهام اينجا هســتند، نــه در ايتاليا، دخترم اينجا به مدرســه مــيرود و بايد مطالب را صحيح منتقل كرد. خانواده من اينجا ميمانند. هــر مربي در آغاز كارش ميخواهد براي مدتي طوالني در تيمش بماند و چيزي مهم در آنجا بسازد. كار ما خيلي سخت است و خيلي عجيب.»

خانواده كونته در فصل اول حضور او در چلســي در كنــارش نبودند و او گفته كه با آمدن آنها، حس بســيار بهتري پيدا كرده اســت. البته آنها بارها براي تماشاي بازيهاي چلســي بــه اســتمفورد بريج ميآمدند.

كونته 84ساله گفته است: «راستش را بگويم، فصل پيش بســيار رنج كشيدم چون وقتي به كشــور جديدي ميرويد و تنها هســتيد و ميدانيد كــه خانوادهتان نيســتند، كار برايتان آســان نيست. در فصل جاري خيلي خوشحالم چون دخترم و همســرم با من هســتند. براي ما اين تجربهاي رويايي است. به نظرم اين تجربه براي دخترم فوقالعاده است.

فصل پيش، هر روز دســتيارم پيشم بود. ما ترجيــح ميداديم هر روز در يك ماشين به تمرينات برويم. پس از تمرينات هــم ترجيح ميدادم در خانــه بمانم يا با تاكسي به يك رســتوران بروم. اين فصل دارم خــودروام را ميرانــم. فصــل پيش دشــوار بود چون وقتي تنها هســتيد، در زندگي تنها به كار ميپردازيد. حاال كارم هســت و بعد به خانه ميروم و دخترم و همسرم كنارم هستند. ما گاهي ميرويم و رستوران جديدي كشف ميكنيم. ديروز با كارلو كوديچيني به يك رستوران برزيلي رفتيم.»

كونتــه فصــل پيــش بــا وجــود ســختيهايي كــه در زندگي شــخصي داشت، توانست چلسي را به قهرماني ليگ برتر برســاند: «كارم هميشه هماني باقي ميماند كه بود. اين فصل من و خانوادهام

گرگــور كريچوويــا­ك، بازيكــن وســتبروم گفته اونــاي امري، مربي پياسجي او را فريب داده اســت. اين هافبك در ســال 2016 با قيمت 31 ميليــون يورو از ســويا به پياسجي پيوست ولي در فصل پيش بهندرت به او بازي رسيد. كريچووياك در تابستان به مدت يك سال به وستبروم قرض داده شــد. او زير نظر امري در ســويا خوش درخشــيده بود و با اين تيم دو بار فاتح ليگ اروپا شــده بود اما امري در پاريــس در ليگ تنها هفت بار او را در كنار هم هستيم و وقتي ببريم، ببازيم يا مساوي كنيم، به همراه دختر و همسرم احساس مشــابهي خواهيم داشت. براي خانوادهام حاال تحمل شكســت چلســي خيلي سختتر است. فصل پيش بهتر بود كه آنها دورتر بودند و احساس من پس از باختهاي چلســي را تنها از طريق تلفن ميشنيدند! اما در هر حال خوشحالم كه آنها اينجا پيش من ميمانند.»

كونتــه همچنيــن درباره چلســي صحبــت كرد و گفــت كه انگولــو كانته براي سه هفته دور از ميادين خواهد بود. اين بازيكــن دچار مصدوميــت از ناحيه همسترينگ شــده است. آسيبديدگي او در جريان بازي فرانســه مقابل بلغارستان روي داد. كونته گفت: «كانته آزمايشهاي جديدي در اين هفته خواهد داد تا ببينيم كه اوضاعش بهبــود يافته يا نه. از چيزي كه از آزمايش قبلي ديديم، ميدانيم كه او 20 تا 21 روز نميتواند بازي كند.»

كانته 62ساله در دقيقه 34 بازي در شــهر صوفيه آســيب ديد و جايش را به آدرين رابيوت داد. در تركيب ثابت قرار داد.

كريچوويــا­ك گفت: «بــا مربي صحبــت ميكــردم اما هــر بار حس ميكردم دارد مــن را فريب ميدهد. درك نميكــردم كه چــرا اين كار را ميكنــد. مربــي من را خيلــي عالي ميشناســد. مــا دو ســال را بــا هم گذرانديــم اما فوتبال همين اســت و مهمترين چيز فصــل بعد و بازيهاي بعد اســت. براي بازيكنــان مهمترين چيز اين اســت كه بازي كنند ولي به من بازي نميرسيد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran