Iran Varzeshi

عبداللهي: شعار عليه افتخاري خط دهي شده بود

-

اســتقالل در بازي با فوالد هم خوب بازي نكرد تا همچنان هواداران اين تيم نگران آينده استقالل باشــند. عبداللهي سرپرست استقالل در خصوص نتيجه به دست آمده و شيوه بازي استقالل اينطور ميگويد: «شفر هنوز يك بازي هم نشده كه به اســتقالل اضافه شــده و چند روز قبل از بازي تمرينات را بر عهده گرفت. او بايد با تواناييهاي بازيكنانش آشــنا شــود بعد در موردش نظر داد. خودتان هم ميدانيد شفر مربي بيتجربهاي نيست.»

عبداللهي در ادامه درباره بحث دســتياري شفر هم اينطور ميگويد: «شفر ســرمربي شده و مك درموت هم كنار او حضور دارد. پسر شفر بهعنوان آناليزور قرار است در اين هفته به تهران بيايد و كارها را انجام دهد. خوب نيست كه يك بازيكن بزرگ يا مربي بزرگ ايراني را بياوريم و كنار شــفر دســتيار دوم يا سوم كنيم. شأن و شخصيت مربي ايراني پايين ميآيد. خاطرم هست زماني كه رولند كخ در تهران حضور داشــت و سرمربي استقالل بود قلعهنويي در كنار او حضور داشت و اتفاقاتي افتاد كه منجر به اختالف او و كخ شد. حتي بعدها از من دلخور شــدند كه چرا از قلعهنويي حمايت نكردم ولي گفتم كه براي مربي خوب ايراني بد اســت كه دستيار دوم يا سوم ســرمربي خارجي باشد. امير قلعهنويي بايد نفر اول باشــد يا نهايتا اگر يك مربي خيلي بزرگ آمد نفــر دوم نه اينكه مثال او را دســتيار سوم كنند.» اين روزها هواداران استقالل نگران بازي شهرآورد و نتيجه آن هستند. از يك طرف رقيب خوب نتيجه ميگيرد و از يك طرف استقالل تازه مربي استخدام كرده است. سرپرست استقالل در اين زمينه ميگويد: «شهرآورد جدا از ديگر بازيهاست. مگر سال گذشته در نيمفصل اول جايگاه ما كجا بود كه شــهرآورد را مساوي كرديم. آيا باختيم؟ در بازي برگشت هم كه آنها صدرنشين بودند و ما شكستشــان داديم. بازي شــهرآورد روز مسابقه نتيجهاش مشخص ميشود و ربطي به جدول و اتفاقات بيروني ندارد. من سالها شهرآورد را ديدهام و تجربهاش را دارم. باور كنيد زماني بود كه اســتقالل اصال شرايط خوبي نداشت اما بازي را 3 بر يك برديم.»

بعد از پايان مســابقه باز هم عليه افتخاري شــعار دادند. به نظر شما چرا اين اتفاقات رخ ميدهد؟ عبداللهي در پاسخ ميگويد: «اينها همه خط و خطوطی است كه از يك سكوي خاص در ورزشگاه ميآيد. عليه همه هم شعار ميدهند! اگر اين عده دلســوز باشگاه هستند چرا شعار ميدهند؟ اگر دقت كرده باشيد فقط از يك قسمت اســتاديوم شعارهايي ميدادند و جالب اينجا بود كه بقيه مشغول تماشاي آنها بودند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran