Iran Varzeshi

مهاجري: بچهها ازخودگذشتگ­یكردند

- مليکا کريميان ‪Melika Karimian‬

پديده مشهد براي بازي با ذوبآهن شرايط خوبي نداشت. قبل از بازي، رضا مهاجري ســرمربي تيم گفته بود 5 بازيكن تيمش مصدوم هستند و شــرايط را برايشان ســخت كردند. محمدحسين مرادمند مدافــع پديده كامال مشــخص بود به بــازي با ذوبآهن نميرســد. محمدرضا خانزاده هم كه به تازگي دســتش را به تيغ جراحان سپرده بود، هنوز بخيههايش را باز نكرده بود و طبق گفته پزشــك نبايد بازي ميكرد. معين عباســيان، حسين مهربان، فريبرز گرامي و حتي شهاب گردان هم ديگر مصدومان تيم بودند كه به نظر نميرســيد شــرايط خوبي براي بازي داشــته باشــند. با اين شــرايط، كار پديده سخت و سختتر شد اما بازيكنان از خودگذشتگي كردند و گفتند حاضرند با همين شــرايط مقابــل ذوبآهن بــه ميدان برونــد. ابتدا مهاجري بــا اين مســاله مخالفت كرد اما با مشورت پزشــك تيم، مجوز بازي چند بازيكن صادر شد.

به ايــن ترتيب گــردان درون دروازه قرار گرفت، معين عباســيان و محمدرضا خانزاده هم در تركيــب تيم. پديده با اين شــرايط كمي با استرس كار را شروع كرد كه همين مســاله باعث شد خيلي زود 2 گل بخورند. رونــد بازي طوري پيش رفت كه تصور ميشد گلهاي ديگري هم براي ذوب ثبت شود اما پديده به خــود آمد و يكي از گلهاي خورده را در نيمه اول جبران كرد تا اميد به تيم برگردد. رضا مهاجري ســرمربي پديده در مورد شرايط بازي در نيمه اول ميگويد: «در نيمه اول، ذوبآهن خيلي خوب كار كرد. آنها عــالوه بر 2 گلي كه زدند، يك موقعيت خيلي خوب هم داشــتند كه ميتوانست گل شود اما ما خوششانس بوديم. اگر آن توپ گل ميشد شــايد شكست سنگيني متحمل ميشــديم اما بچهها در ادامه خيلي خوب كار كردند و توانستيم يكي از گلها را جبران كنيم.»

در نيمه دوم هم حســين مهربان با وجــود اينكه مصدوم بود به زميــن آمد و تالش زيادي براي گل زدن كرد كه اين بار محمد قاضي گل زد و بازي را به تساوي كشاند. آن هم در مقابل تيم سابقش يعني ذوبآهــن. البته قاضي در پايان بازي، يك پنالتي هم از دســت داد تا بازي با همان تساوي به پايان برسد.

مهاجــري درباره اين نتيجه و پنالتي كه از دســت رفت، توضيح ميدهد: «گل نشــدن پنالتي، اتفاقي است كه براي هر بازيكني ممكن اســت پيش بيايد اما اگر پنالتي گل ميشــد معجــزه اينجا معنا پيدا ميكرد. بازي ما با ذوبآهن 3 حالت داشــت. يا اينكه ما شكست بدي متحمل ميشــديم چــون ذوب در نيمه اول خيلي خــوب كار كرد و ميتوانست گل سوم را هم بزند، يا اينكه برد خوبي به دست ميآورديم چون تيم ما 2 بر صفر عقب بود و در نهايت بازي را به تســاوي كشاند و حتي ميتوانســت ببرد و حالت سوم هم تساوي بود. به نظرم تساوي عادالنهتري­ن نتيجهاي بود كه ميتوانســت رقم بخورد چون نيمه اول دســت ذوب بود و نيمه دوم دست ما. بچههاي ما در نيمه دوم كاري كردند كارستان. آنها واقعا ايثار كردند. ما در اين نيمه يك توپ به تير زديم، يك پنالتي از دســت داديم و چند موقعيت خيلي خوب. به هر حال راضيام به رضاي خدا و فكر ميكنم تساوي عادالنه بود.»

در نيمــه دوم هنــوز دقايقي از حضور حســين مهربان در بازي نگذشته بود كه باز هم او يكي از گزينههاي تعويض شد و اين بار بايد بيرون ميرفت. ســرمربي پديده در رابطه بــا حضور بازيكنان مصدوم در تركيــب تيم ميگويــد: «بچهها واقعا ايثار كردنــد. مهربان با پاي آسيبديده بازي كرد، خانزاده با دست بخيهشده و معين عباسيان هم با مصدوميت. من از همه بچههاي تيم واقعا ممنونم چون آنها نشــان دادند براي رسيدن به هدفشــان كه موفقيت تيم و پيروزي است، از جانشــان هم مايه ميگذارند. اين بازي براي من ارزش ديگري داشت و هميشه از بازيكنانم به خاطر اين فداكاري ممنونم.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran