Iran Varzeshi

جدال القطر و السد با حضور مدافعان ايراني

-

ايران ورزشي- القطر امروز از هفته چهارم ليگ ستارگان قطر ميهمان السد است. القطر كه روز به روز هماهنگتر و بهتر كار ميكند، در تالش اســت تا در مقابل تيم پرســتاره السد امتياز كسب كند.

البته القطريهــا ميدانند امتياز گرفتــن از تيمي كه ژاوي را در اختيار دارد، ســخت اســت اما آنهــا نااميد نيستند و فقط امتياز ميخواهند. القطر كه محمد طيبــي را در اختيار دارد، با كاپيتاني او و راهنماييها­يش بهعنوان يك بازيكن باتجربه، در تالش اســت تا قبــل از هر چيزي دروازهاش را بســته نگه دارد و پــس از آن بتواند از طريق ضربات ايســتگاهي گل بزند. البته گل زدن به تيمي كه يكــي از مدافعانش، مرتضي پورعليگنجي مدافع تيم ملي ايران است، كمي سخت به نظر ميرسد اما ظاهرا القطر روي ضربات سر مدافع بلندقامتش يعنــي محمد طيبي براي گل زدن حســاب بــاز كــرده و از اين طريق به دنبال گل اســت. نكته جالب اينكــه القطر كه تــا االن يك پيروزي كســب كرده و هفته گذشته هم بازنده بود، در تالش اســت از تيمــي امتياز بگيرد كــه در 3 هفتــه ابتدايي ليگ ستارگان، 3 پيروزي كسب كرده و هيچ امتيازي از دست نداده. البته السد در 3 بازي گذشته خود، 3 گل دريافت كرده كه همين مساله، باعث شده القطريها اميدوار بــه باز كــردن دروازه حريف باالنشين خود باشند.

به هر حال به نظر ميرســد بازي القطر و الســد از هفته چهارم، يكي از مهمترين بازيها براي ايرانيها خواهد بود چرا كه شــاهد رويارويي 2 مدافع كشــورمان خواهيــم بــود. 2 مدافعي كــه در تيمهاي خود جــزو بهترينها هســتند. نكتــه جالب ايــن رويارويي اين اســت كه طيبي در تالش است با خودنمايي در ليگ قطر خود را به تيم ملي برساند و حضور در جام جهاني را تجربه كند امــا مرتضي پورعليگنجي با خيالــي راحتتر كار ميكند چون او يكي از مدافعان مــورد تاييد كارلوس كيروش است.

بــه هر حال بازي الســد و القطر امروز از ســاعت 16:30 به وقت محلي در ورزشــگاه جاســم بن حمد دوحه برگــزار خواهد شــد كه بايــد ديد در نهايت كدام تيم به خواسته خود براي كسب امتياز ميرسند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran