Iran Varzeshi

اردنر دوباره رييس شد

-

رییس فدراســیون جهانــي پیوند اعضا پــس از حضور در ایــران و بازدید از امکانات فدراســیون پیوند اعضا و بیماريهاي خاص تاکید دارد که کشور ایران امکانات خوبي براي میزباني مسابقات جهاني و بازيهاي آسیایي آینده دارد. بنابر این اگر شــما یک مقدار از لحــاظ برنامهریزي خود را با اســتاندار­دهاي برگزاري این مســابقات تطبیــق دهید قطعا ميتوانید میزبان رقابتهاي جهاني و آسیایي باشــید. کریــس توماس دربــاره وضعیت و جایگاه ورزشــکارا­ن پیوند اعضــاي ایران در دنیا ميگوید: «نخستین بار است که به ایران آمدم و از میزان باال بودن تعداد ورزشــکارا­ن حرفــهاي در اکثر رشــتههاي پیوند اعضا و بیماريهاي خاص شگفتزده شدم. عملکرد ورزشکاران ایران تحسین برانگیز بوده و امروز شاهد نتایج قابل توجهي از آنها در رویدادهاي جهاني هســتیم.» توماس با اشاره به حمایت

تیم ملي پاراتکوانـ­ـدوی ایران قرار بود براي شــرکت در رقابتهاي جهاني امروز عازم لندن شود، اما به دلیل عدم دریافت ویزا از ســفارت انگلستان این ســفر در هالهاي از ابهام قرار دارد. قرار بود تیم ملــي پاراتکواند­وي ایران براي شرکت در رقابتهاي جهاني پاراتکواند­و عازم لندن شود که به دلیل عدم صدور به موقع ویزا از سوي سفارت انگلستان، این سفر به روز سهشنبه موکول شد.

مســعود لشــگري رییس انجمن پاراتکوانـ­ـدو در ایــن بــاره گفــت: «وزنکشــي رقابتهــاي جهانــي پاراتکواند­و روز چهارشــنبه ۶2 مهر در لندن انجام ميشــود و تیم ایران براي شرکت در این رقابتها تا روز سهشنبه فرصت دارد تا با دریافت ویزا بتواند در رقابتهاي جهاني شرکت کند. البته ما خوب فدراســیون پیوند اعضا و بیماريهاي خاص از زنان ورزشــکار معتقد است: «بسیار تحت تاثیــر قرار گرفتم کــه حمایت خوبي در ایــران از زنان ورزشــکار پیونــد اعضا و بیماريهاي خاص صــورت ميگیرد که این نکته بسیار مهمي است.» توماس درباره دیدار خود با مسعود سلطانيفر و شرایط ایران براي میزباني مســابقات آسیایي و جهاني در آینده تاکید دارد: «میزباني مســابقات جهاني کار ســختي است و یک پروســه رقابتي سنگین بین کشورها براي پذیرش میزباني در جریان است. به هر صورت با بازدیدي که از امکانات و شرایط ایران براي برگزاري مسابقات جهاني و آســیایي داشتم، دیدم را نسبت به ایران باز کرد و معتقدم با توجه به موقعیت جغرافیایي ایران بین اروپا و آسیاي شرقي، ایران ميتواند انتخاب منطقي براي میزباني مسابقات جهاني آینده باشد.» تمــام اقدامات الزم را بــراي حضور در این مسابقات انجام دادیم و حتي بلیت تکواندوکار­ان را براي روز سهشنبه ۵2 مهر رزرو کردیــم تا با دریافت به موقع ویزا در مسابقات حضور پیدا کنیم.»

او درباره اعزام تیم ملي گفت: «اگر امــروز بتوانیم ویــزاي تکواندوکار­ان را از سفارت انگلســتان در ترکیه دریافت کنیــم، در رقابتهاي جهاني شــرکت خواهیــم کرد در غیر ایــن صورت این سفر لغو خواهد شــد.» احمد نریماني کالس 2۴K وزن ۵7+، مهــدي پوررهنمــا کالس ۴۴K وزن ۵7-، محمــود جعفــرزاده کالس 2۴K وزن ۵7-، اصغر عزیــري کالس ۴۴K وزن ۵7+ و ســعید صادقیــان کالس 2۴K وزن 1۶- کیلوگرم ورزشــکارا­ن اعزامي به رقابتهاي جهاني پاراتکواند­و هستند.

«اوئور اردنر» بــا راي اعتماد مجدد اعضــای مجمــع انتخاباتي فدراســیون جهاني تیروکمان براي یک دوره چهار ساله دیگر بهعنوان رییس این مجموعه انتخاب شد.

اردنر7۶ ســاله که اصالتا اهل ترکیه است از سال 200۵ بهعنوان رییــس فدراســیون تیروکمــان سکاندار مدیریت این رشته ورزشي در دنیــا اســت. رییس 7۶ ســاله فدراســیون جهاني تیروکمان که نفوذ سیاســي قابل توجهي در این رشــته دارد، در مجمــع انتخاباتي امسال )2017( موفق شد بار دیگر با گرفتن راي اعتماد اعضای مجمع جهاني تیروکمــان براي یک دوره چهار ساله دیگر هدایت فدراسیون جهانــي این رشــته ورزشــي را عهدهدار شود.

اردنر یکي از پر مشــغلهتری­ن روســاي ورزشــي جهان اســت. او ســال گذشــته بهعنــوان نایب رییس IOC انتخاب شــد. اردنر همچنیــن در آژانس ضد دوپینگ جهاني جزو اعضاي کمیته اجرایي اســت و در IOC در کمیســیون پزشکي نیز عضویت دارد. بي شک رییس فدراسیون جهاني تیروکمان را ميتــوان یکي از مدیران کاربلد، شناخته شده در دنیاي ورزش و با نفوذ ارزیابي کرد.

رییــس فدراســیون جهاني تیروکمــان بعد از انتخاب شــدن مجددش بهعنوان رییس فدراسیون جهاني تیروکمــان ميگوید: «من از حمایتهــاي شــما متشــکرم. براي من افتخار اســت که ریاست فدراســیون جهانــي تیروکمان را ادامه دهم. منتظر این هســتم که با همکاري دیگر اعضاي فدراسیون باعث پیشــرفت ورزش تیروکمان شویم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran