Iran Varzeshi

عبور از بحران با اعتماد

حميد مطهري ازرازهای موفقيت میگوید

-

وقتي بعد از چهار هفته، پیکان تنها با کسب دو امتیاز خیليها را به انتقاد واداشته بود، بسیاری حتي احتمال برکناري مجید جاللي را هم مطرح ميکردند و کار این تیم را تمام شــده ميدانستند. مدیریت باشگاه اما پاي ســرمربي تیمش ایســتاد و سعي کرد از هــر نظر حمایتــش را از کادرفني دریغ نکند. کاري کــه این روزها خیلي از مدیران فوتبالي انجامش نميدهند. حمید مطهري هم اتفاقا با اشاره به همین موضوع درباره عامل اصلي عبــور پیکان از بحراني که گرفتارش شــده بود ميگوید. مطهري در ایــن رابطه تأکید ميکند: «این طبیعي اســت که وقتي شــما تغییرات زیادي در تیمتان دارید، باید براي رســاندن ســایر بازیکنــان به هارمونــي و هماهنگي، وقت زیادي هم بگذارید. خوشــبختان­ه این زمان از سوي مدیریت باشــگاه به ما داده شد و با مدیریت زمان و مثلث مدیریت باشــگاه، کادرفني و بازیکنان توانســتیم به وحدت تاکتیکي برســیم و نتایج خوبي را به دست بیاوریم.»

پیکان حــاال پنج هفته پیاپي اســت که ميبرد و مطهري با اشــاره به این نتایج ميگوید: «با توجه به بودجه متوســطي که این فصل در پیکان هزینه شــده، نتایج به دســت آمده تا به اینجا خوب بوده اســت. ضمــن اینکه تــازه در هفته نهم هســتیم و نبایــد فکر کنیم که لیگ بــراي ما تمام شده است. بخصوص بازیکنان پیکان باید به این موقعیت حساس به خوبي فکر کنند تا بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم. باید بتوانیم به همین شکل کارمان را ادامه داده و امتیازاتما­ن را تا پایان فصل جمع کنیم که براي ایــن کار بازیکنان باید خود را در باالترین سطح فني و ذهني حفظ کنند.»

مربي پیکان، شــرایط این تیم در فصل گذشــته و این فصــل را اینطور مقایســه ميکنــد: «تیمي که ســال گذشــته بســته بودیم، براي ثبات در لیگ بود، چون به مدیران باشــگاه قول داده بودیم، تیــم را در لیگ برتر حفظ کنیم. با این حــال با تالش و تمریناتي که انجام دادیم، تیم به نقطهاي رســید که حتي ميتوانست کسب سهمیه کند. این فصل انتظارات از ما باالتر رفته است اما همیشــه باید نگاه منطقي نسبت به فوتبال داشته باشیم. ما به دنبال کسب نتیجه بهتر نســبت به فصل گذشــته هســتیم اما این اتفاق شــرایط خاص خــودش را دارد و موضوعــات مختلفي براي رسیدن به موفقیت دخیل است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran