Iran Varzeshi

4 شگفت انگيز

-

از ميان پنج نماينده آســيايي حاضر در جام جهاني 2017 نوجوانان در هند تنها ايران موفق شد با عبور از سد تمام رقبا جواز حضور در جمع هشــت تيم برتر را كسب و نماينده شايســته قاره كهن در اين مســابقات معتبر لقب بگيرد. موفقيتي كه بازتاب گســتردهاي در سطح رســانههاي هندي و منطقه داشت تــا تعريف و تمجيدهــا از نوجوانان ايراني به اوج خود برســد. ايران با چهار پديده شگفت انگيــز خود از ســد آزتكها عبــور كرد تا به دنبــال روياهاي شــيرينتري در فوتبال پايه جهان باشــد، پديدههايي كه هر يك توانايي خاصي دارند و با هنر فردي و تيمي توانستند تورنمنتــي رويايــي را تجربه كنند. ســايت lntup هند اين چهار پديده را معرفي كرد.

الهيار صيادمنش

همچون يك اژدهاي خســتگي ناپذير در خط حملــه ايران ميجنگد و به هر چه ميخواهد ميرســد. صيادمنش را ميتوان يكي از بهترين بازيكنان جام جهاني قلمداد كرد كه تواناييهاي فوقالعادها­ي دارد و اوج هنرش را با گلي ديدني و فرارهاي سريع در نيمه دوم مقابل مكزيك تماشاكرديم.

محمد شریفي

يكي از باهوشترين هافبكهاي ايران كــه در ميانه ميدان بهعنوان يار در ســايه مهاجمان را كمك ميكند و در كنار تغذيه و بازيســازي براي آنها خود نيز مشــاركت جالبــي در گلزنــي دارد. شــريفي هوش سرشــاري دارد و خــوب ميداند در طول 90 دقيقه بازي چگونه حضورش در تمامي نقاط زمين را مديريت كند.

یونس دلفي

از همان نمايشــي كه در بازي با آلمان در مرحله گروهي ارائه داد، ميشــد حدس زد كه فوتبال ايران صاحب يك استعداد ناب شده اســت. دلفي هم گلزن نشان داده هم گلســاز ضمن اينكه تواناييهاي فني باال در كنار گوش دادن به فرامين تاكتيكي مد نظر كادر فني باعث شــده تا اين بازيكن نقشي كليدي در موفقيتهاي ايران داشــته باشد. گرچه حاال مربيان و هم تيميهاي او افسوس محروميتش برابر اسپانيا را ميخورند.

محمد قادري

بازيكــن ريزنقش ايــران يكي ديگر از اســتعداده­اي ناب معرفي شده است كه در رقابتهاي قهرماني آســيا همه تواناييهاي او را ديدند. محمد قادري با ســرعت بااليي كــه دارد همواره كمك شــاياني به گلزني ايران میكند و در سيســتم ضدحمله واقعا مهرهاي تعيين كننده اســت. او اعتماد به نفس خاصي در اين مسابقات از خود نشان داده و ثابت كرد توانايي عبور از هر ساختار تدافعي و گرفتن پنالتي را دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran