Iran Varzeshi

راند اول در شرايط خاص

-

پرســپوليس از امــروز وارد جام حذفــي خواهــد شــد و در حالي كه همــه تيمهــا در مرحله يك هشــتم نهايي حضور دارنــد تيم برانكو كارش را از مرحله يك شــانزدهم نهايي آغاز ميكند. حريــف اول هم نفت تهران و يك تيم ليگ برتري اســت كه با تمام مشكالت عجيب و غريب و حاشيههاي باشــگاهش نتايج بــدي در ليگ برتر نگرفته.

اين بــازي براي پرســپوليس در شــرايط كامال ويژه و خاصــي برگزار ميشــود. تيم پرســپوليس در مسير رسيدن به روياي خود كه قهرماني در آسيا بود به سد الهالل خورد و در يك قدمي فينال باز ماند. حاال و تنها چهار روز بعد از حــذف مقابل الهالل برانكو بايد تيمــش را آماده حضــور در جام ديگري كند كه برخالف ليگ قهرمانان رســيدن به قهرماني به مراتب راحتتر خواهد بود. برانكو و پرســپوليس خوب ميداننــد كه بــا شكســت 5 حريف ميتوانند قهرمان جام حذفي شــده و حتمــا از اين جام راحــت نميگذرند. ايوانكوويچ و يارانش با توجه به ظرفيت تيمي پرسپوليس امســال حتما براي دبل كــردن انگيزه زيــادي دارند. آنها از اتفاقــات ســال گذشــته هم درس گرفتهاند و نميخواهند در جام حذفي ضعيف ظاهر شــوند و حريفشــان را دست كم بگيرند.

هر چند حميد درخشــان گفته ميخواهد با بازيكنــان جوانش وارد اين مســابقه شــود– كه شــايد به نوعــي در جهت فريــب دادن برانكو و پرســپوليس مطرح شده باشد– اما به نظر ميرســد برانكــو قصد دارد با حداكثر توان در اين مســابقه شركت كند. البته بايد ديد با توجه به فاصله كم بازي در مســقط تا ايــن ديدار، پروفســور كروات چطور تيمش را به لحاظ بدني و رواني آماده اين مسابقه كرده است. اين مسابقه از يك جهت ديگر هم ميتواند خاص باشد چرا كه در فاصله 5 روز تا شــهرآورد سنتي پايتخت برگزار ميشــود. هميشــه بازيهــاي قبــل از شــهرآورد براي پرســپوليس مهم بوده و اگر بازيكنان و كادر فنــي اين تيم، حذف در ليگ قهرمانــان را فراموش كرده باشــند ميتوانند با پيروزي در اين مســابقه هم شــروعي مقتدرانه در جام حذفي داشته باشند هم به لحاظ رواني براي بازي با استقالل ريكاوري شوند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran