Iran Varzeshi

از كميته داوران ميخواهم حساسيت را از تيم من دور كند!

-

ســرمربي تيم واليبــال پيكان تهران معتقد اســت تيمــش براي هماهنگــي همچنان نيــاز به زمان دارد.

پيمان اكبــري پــس از قبول سومين شكست در فصل جاري ليگ برتــر واليبال مقابل بانك ســرمايه ميگويــد:«در ابتــدا به تيــم بانك سرمايه تبريك ميگويم. ما در بازي مقابل ســرمايه نســبت به روزهاي گذشــته بهتر بازي كرديم. بازي دو تيم نزديك بود اما خوشــحالم كه از لحاظ تيمي پيشرفت داشتهايم.»

ســرمربي تيم واليبــال پيكان تهــران البتــه انتقادهــا­ي تندي را نســبت به داوري مطــرح ميكند: «متاســفانه داور در ست دوم ترمز تيم ما را كشــيد. چراكــه اگر برنده اين ســت ميشــديم و بــا وجود پيروزي در ســت سوم شايد شرايط طور ديگري رقم ميخورد. به نظرم داوران حساسيتشــا­ن نســبت به برخي از بازيكنان زياد شــده است. از رييس كميته داوران خواهشمندم اين حساســيتها را از تيم من دور كنند. ما براي يك امتياز ميجنگيم و اگر داور اشتباه تصميم بگيرد بازي از دست ميرود.

در هفته گذشته برابر شهرداري وراميــن هم ايــن شــرايط رخ داد و متاســفانه حساســيت داوران بر روند تيمي ما تاثير گذاشــته است. اميــدوارم داوران با قصــد و غرض قبلي قضاوت نكنند تا مثا بخواهند روي يك بازيكن را كم كنند. انتظارم آن اســت كه داوران اقتدارشان را با داوري صحيــح و نه با لج و لجبازي ثابت كنند.»

اكبري در خصوص شكستهاي پيكان در سه هفته ابتدايي ليگ نيز ميگويد:«اگر شش نفر اصلي تيم ما را ببينيد متوجه ميشويد كه نسبت به ســال گذشــته باالي 80 درصد تغيير داشــتهايم. ايــن تغييرات به زمان نياز دارد تــا بتوانيم هماهنگ شــويم. با اينكه امروز باختيم ولي به نظرم نسبت به بازيهاي گذشته واليبال بهتري را بازي كرديم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran