Iran Varzeshi

ميرهاشم حسيني از گردونه بازيها حذف شد

-

جــواد مرادي، نماينده وزن -81 كيلوگرم تيم ملي جودوي كشورمان در نخستين مبارزه خود مقابل حريفي از فرانسه ايپون شد و از دور رقابتها حذف شد.

رقابتهاي جــودوي قهرماني جوانان جهــان در حالــي از روز چهارشــنبه بــه ميزباني شــهر زاگرب كرواســي آغاز شده اســت كه ديروز (جمعه) و در سومين روز از اين مســابقات، جواد مرادي نماينده وزن 18-كيلوگرم كشورمان در گام نخست برابر جودوكايي از كشــور فرانسه به ميدان رفت و مقابــل اين جودوكا ايپون شــد و از دور رقابتها كنار رفــت. در ادامه اين رقابتها قاســم باغچقــي در جــدول 45 نفره وزن منهاي 90 كيلوگرم ابتدا جودوكای برزيلي را شكســت داد و بــه دور دوم راه يافــت. او مقابــل حريفی ار پرتغال ايپون شــد و كنــار رفت.در روز دوم ايــن رقابتها، عليرضا خجســته نماينده وزن -66 كيلوگرم كشورمان در نخســتين گام حريف نپالــي را از پيش رو برداشــت. او در مبارزه دوم جودوكايي از ايتاليا را مقابــل خــود ميديد كه با شكســت مقابل نماينده ايتاليا از گردونه رقابتها حذف شد. او مدال نقره آسيا و برنز كشورهاي اسالمي و چند مدال نوجوانان و جوانان آسيا را در كارنامه خود دارد و در واقع يكي از شانسهاي اصلي كسب مدال در اين مسابقات بود. پيش از او نيز جعفر فيروزآبــا­دي نماينــده وزن -60 كيلوگرم تيم ملي كشورمان با شكست مقابل نماينده برزيل از گردونه رقابتها حذف شده بود. او با شكست نمايندگان قزاقستان و مراكش به دور سوم راه يافته بود. تيم جوانان ايران در حالي راهي اين رقابتها شــده بود كه بعد از درخشــش سعيد ماليي در رقابتهاي بزرگساالن و با تاكيدي كه فدراسيون روي برنامهريزي براي جوانان دارد، انتظار ميرفت نتايج بهتري كسب شود.

تكواندوكار وزن منفي 68 كيلوگرم ايران در نخســتين مبــارزه با پذيرش شكست برابر حريف تايپهاي خود از دور رقابتهاي مرحله سوم گرندپري لندن حذف شد.

مرحله ســوم مســابقات گرندپري 2017 در 4 وزن المپيكــي مــردان و زنان از ديروز (جمعه) به ميزباني شــهر لندن آغاز شد. اين رقابتها به مدت سه روز و با حضــور 205 تكواندوكار 10۳( تكوانــدوك­ار مــرد و 102 تكوانــدوك­ار زن) از 55 كشــور در سالن كاپرباكس آرنا برگزار ميشــود. تيم ملي ايران نيز با چهــار نماينده در اين رقابتها حاضر شده است. ميرهاشم حسيني، نماينده وزن منفــي 68 كيلوگرم ايران بهعنوان نخســتين تكواندوكار تيــم ملي ايران، در نخســتين مبارزه خود مقابل يو جن هوآنگ نمايندهاي از كشــور چين تايپه كه نايب قهرماني جهان در سال 2017 را در كارنامه دارد، قرار گرفت و در راند طاليي نتيجــه را به حريف واگذار كرد. مسابقات گرندپري G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب ‪24 04،‬ و 14/40 امتياز در راســتاي افزايــش ردهبندي المپيكي تعلق ميگيرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran