Iran Varzeshi

عباسي هميشه جزو چهرههاي شاخص ما بوده

-

واكنش قمري به ماجراي دستفروشي بانوي ركابزن:

خسرو قمري در خصوص اخبار منتشــر شده درباره آتوسا عباسي دختر ركورددار دوچرخه ســواري كشــور كه در حال دستفروشي است و بــه همين دليل از حضور در تركيب اصلــي تيم ملي بانوان دور مانده است اعتقاد دارد، شرايط آتوسا عباسي اصال به اين شكل كه مطرح شده نيست و اين جريان ساخته و پرداخته ذهن همسر وي كه يكي از مربيان خاطي و محروم دوچرخه سواري بوده، است.

قمري میگويد: «آتوسا عباسي يكي از قهرمانان خوب كشور بوده و حتــي تا همين اواخــر جزو تيم انتخابي فدراســيون بود، ولي چون شــرايطش خوب نبود در فهرســت نهايي بازيهاي داخل سالن قرار نگرفت.»

قمري ادامه می دهد: «همســر آتوســا عباســی يكي از مربيان دوچرخه ســواي بوده كه به دليــل تخلف و تجويز و تزريق يك داروي ممنوعه به يك ورزشــكار باعث محروميت خود و آن ورزشكار شــده است. فدراسيون جهانــي دوچرخه ســواري با شــكايتي كه ورزشــكار ايرانــي از ايــن مربــي ميكند و اعترافــي كه ايــن مربي انجــام ميدهد محروميت دوچرخهسوار ايراني را از دو سال به يك ســال كاهش ميدهد و اين مربي را به چهار سال محروميت از فعاليت مربيگري محكوم ميكند.

از محروميت اين مربي حدود يك سال و نيم ميگذشت كه با خبر شديم اين مربي به فعاليت خود ادامه ميدهد. اين امر باعث شد كه ما او را به كميته انضباطي فدراســيون فرا بخوانيم. همه اين عوامل موجب شــد كه همسر آتوسا عباســي اين جريان را برنامه ريزي كند تا شايد بتواند با فرافكني از اين موضوع سود ببرد.»

قمــري با بيان اينكه تا به حال يك درخواســت كمك يا شــغل از سوي آتوســا عباسي به دست ما نرســيده تاكيد ميكند: «اين اخبار و جريانهايي كه به راه افتاده اصال درســت نيست و تهمت زدن و محكوم كردن فدراســيون دوچرخه ســواري ايران كار غير اخالقي بوده و قابل پيگيري است.»

چهارمي، حاصل تالش پاراتكواند­وكاران ایران در لندن

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran