Iran Varzeshi

اوزيل به دوستانش: منچستر من را ميخواهد

-

مسعود اوزيل تمايل دارد در پايان قراردادش به منچستريونا­يتد برود. او به دنبال اين است كه ژوزه مورينيو او را از كابوس آرسنال نجات دهد.

اوزيل به دوســتانش گفته كه فكر ميكند در پايــان فصــل، مورينيو براي جــذب او وارد عمل خواهد شــد. اگر اتفاق خاصي در ماههاي آينده روي ندهد، اوزيل در تابســتان بازيكن آزاد ميشــود. هافبك آلماني به آرســنال گفته كه آمادگي امضاي قرارداد جديد را ندارد.

آرســنال از ســوي ديگر قصــد دارد مانع انتقال رايگان اوزيل شــود و ميخواهد در پنجره نقل و انتقاالت زمســتاني، خريــداري براي اين بازيكن پيدا كند. البته باشــگاهها­ي زيادي او را نميخواهند اما آرســناليه­ا مطمئن هســتند كه يك باشــگاه براي انتقال او پيــدا خواهند كرد. اينتر رسما اعالم كرده كه به خريد اوزيل عالقه دارد اما اين بازيكن چون بر اين باور اســت كه يونايتد به دنبال او اســت، احتمــاال در ژانويه با هرگونــه انتقالي مخالفت خواهــد كرد. اوزيل و مورينيو سابقه آشــنايي بلندمدتي دارند. مورينيو در رئال مادريد مربي اوزيل بود و البته در دوران حضــور هر دو در رئال، رابطهشــان خيلي عالي نبود اما در هر حال مورينيو او را يكي از بهترين هافبكهاي خالق دنيــا ميداند. اوزيل با وجود استعداد بااليي كه دارد، نتوانسته در دوران حضور در آرســنال عالي باشد. او در سال 2013 با مبلغ 42/5 ميليون پوند به اين تيم پيوست ولي در حد قيمتش ندرخشيد.

به نظر ميرســد در هفتههــاي پيش رو، نقش اوزيل در آرســنال كمرنگتر هم شود، چرا كه ســران اين تيم بر اين باورند كه اوزيل ديگر انگيزه كافي ندارد و بــه همين دليل بازيهاي خوبي انجام نميدهد. از سوي ديگر، آرسن ونگر نميخواهد او را به يكي از دشــمنان ديرينهاش واگــذار كند، بهويژه اگر مورينيــو بتواند بهترين عملكرد را از اين بازيكن آلماني بگيرد.

 ??  ??
 ??  ?? دیلي میل- هــل دادن دروازهبان لیون توســط ویلیامــز آغازگر دعواي دامنهداري شــد كــه حتي هواداران اورتون هم به آن كشــیده شــدند.
دیلي میل- هــل دادن دروازهبان لیون توســط ویلیامــز آغازگر دعواي دامنهداري شــد كــه حتي هواداران اورتون هم به آن كشــیده شــدند.
 ??  ??
 ??  ?? دیلي میل- شــاید شما ندیده باشــید اما بعضي شركتها هســتند كه به كیفیت محصوالتشــ­ان اهمیت ميدهند، مثل نایکي. این شــركت كه در جانشــین آدیداس شــده، تحقیقات را شــروع كرده تا بفهمد چــرا پیراهن لبــران جیمــز در بــازي اول كلیولند در ایــن فصل، با...
دیلي میل- شــاید شما ندیده باشــید اما بعضي شركتها هســتند كه به كیفیت محصوالتشــ­ان اهمیت ميدهند، مثل نایکي. این شــركت كه در جانشــین آدیداس شــده، تحقیقات را شــروع كرده تا بفهمد چــرا پیراهن لبــران جیمــز در بــازي اول كلیولند در ایــن فصل، با...
 ??  ?? مــاركا- هري كیــن گفته، بعــد از بازي با رئــال پیراهن رونالدو را گرفتــه و قصد دارد آن را قــاب كند: «من هم پیراهنم را به او دادم ولــي نميدانم با آن چه كار ميكند.»
مــاركا- هري كیــن گفته، بعــد از بازي با رئــال پیراهن رونالدو را گرفتــه و قصد دارد آن را قــاب كند: «من هم پیراهنم را به او دادم ولــي نميدانم با آن چه كار ميكند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran