Iran Varzeshi

فينال سري A

-

بماند؛ اين تيم 20 ســال اســت كه در ناپل پيروز نشــده. بعد از پيروزي 2 بر صفر اكتبر 1997 اينتر در 11 بازي در زمين ناپولي سه تساوي و هشت باخت داشته.

ژوائو ماريو و مارسلو بروزوويچ شهرآورد ميالن را به دليل مصدوميت از دســت دادند اما بازيكن تيم ملي پرتغال احتماال به ســفر ســن پائولو ميرسد. اگر نشــد، بورخا والرو ميتوانــد دوباره نقش بازيســاز را به عهده بگيرد با حمايت روبرتو گاليارديني و ماتياس وچينو. تركيب احتمالي

ناپولــي: رينــا؛ هايســاي؛ آلبيول، كوليبالي، غالم؛ آالن، ژرژينيو، هامشــيك، كايخون، مرتنز، اوناس

اينتــر: هاندانوويـ­ـچ؛ دي آمبروزيو، اســكرينيا­ر، ميرانــدا، ناگاتومــو؛ وچينــو، گاليارديني؛ كاندروا، بورخا والرو، پريشــيچ؛ ايكاردي منبع: آسوشيتدپرس با ســيتی كرد وقتي آالن جاي اينســينيه را گرفت. هر كس كه در تركيب اصلي باشــد اعتمــاد به نفس زيادي دارد با توجه به بازي خوبي كه مقابل سيتي انجام دادند.

ناپولي با خط حمله ويرانكننده خود كه پاسكاريهاي ســريع را تكميل ميكند، هر خط دفاعي را در ايتاليــا به زحمت انداخته. بازي با رم نخســتين ديدار اين تيم در ليگ بود كه نتوانست حداقل سه گل بزند.

اما اينتر دفــاع محكمي دارد و در تمام فصــل تنها 5 گل خورده تــا در كنار ناپولي و رم بهترين آمار را داشــته باشــد. اين تيم ضدحمالت ترســناكي هم دارد كــه غالبا توســط آنتونيو كاندروا رهبري ميشود و به وســيله مائورو ايكاردي به ثمر ميرسد كه در برد 3 بر 2 يكشــنبه گذشته مقابل ميالن هتتريك كرد. ايكاردي در هشت بازي اين فصل ليگ ايتاليا 9 گل زده.

تيم لوچانو اســپالتي هم انگيزه زيادي دارد و ميخواهد جزو مدعيان قهرماني ليگ هم گفــت: «اگر فوتبال خودمــان را بازي كنيــم توانايي رقابت با هــر تيمي را داريم. وقتي شما در هشــت بازي ليگ به پيروزي ميرســيد با 26 گل زده، باخــت 2 بر يك مقابل منچسترسيتي چندان هم بد نيست.»

امشــب با اينترميالن بازي دارند؛ تنها تيم ديگري كه در ليگ پيشرفتكرده، باخت ندارد و با تنها دو امتياز اختالف نســبت به صدرنشين جنوبي در رده دوم قرار دارد.

ناپولي درگير آمادگي جسماني بازيكن كليدي خود لورنزو اينسينيه است كه مجبور به ترك بازي با ســيتي به دليل كشــيدگي عضله شــد. وضعيت او هر روز رصد شده و هنوز مبهم است.

اينسينيه در هر 13 بازي ناپولي در اين فصل در تركيب اصلي بوده به عالوه 4 بازي ايتاليا در مقدماتي جــام جهاني. آدم اوناس بازيكــن تيم ملــي الجزايــر ميتواند براي نخســتين بار در تركيب اصلي قرار گيرد يا زيلينســكي به چپ برود، كاري كه در بازی

هفتــه گذشــته قــدرت ناپولــي در رقابتهــاي داخلي ايتاليــا و همچنين ليگ قهرمانان سنجيده شد و اين تيم نمره قبولي گرفت.

شــنبه قبل ناپولــي در زمين رم، ديگر مدعي قهرماني ســري A بــا يك گل به پيروزي رســيد تا مقتدرانــه در صدر جدول بماند و تنها تيمي باشــد كه هر هشت بازي ابتدايي خود را برده.

سهشــنبه هم در رقابتهاي اروپايي به مصاف منچسترسيتي رفت. غير از شروع بد تيم كه باعث شد دو گل زودهنگام بخورند، اين تيم در جريان باخت 2 بر يك برابر يكي از بهترين تيمهاي قاره سرسختي و توانايي خود را نشان داد.

پپ گوارديوال مربي منچسترسيتي كه سابقه مربيگري در بارسلونا و بايرنمونيخ را نيز دارد، گفت: «ما با يكي از بهترين رقباي حرفهام روبهرو شديم، شايد بهترين.»

دريــس مرتنز مهاجــم بلژيكي ناپولي

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran