Iran Varzeshi

بادامكي: كرار گفت كاري نكن بدهم سرت را ببرند

-

حسين بادامكي روزهاي سختي را در سياه جامگان ميگذراند. ناكاميها و نتايج ضعيف سياه جامگان، او را بهعنوان كاپيتان تيم حســابي تحت فشــار قرار داده و روحيه او را هدف گرفته است. به خاطر همين بــود كه يكي از مهم ترين پنالتيهــا­ي تيمش را در بازي با صنعت نفت آبادان از دست داد تا همين عاملي براي از دســت رفتن سه امتياز بازي در حضور بيش از 8 هزار تماشاگر مشهدي شــود. او خودش هم بابــت اين موضوع ناراحــت اســت و دربــارهاش ميگويد: «خوب بــازي كرديم و بازيكنان ما تمام تالش خود را براي كســب امتياز انجام دادند. به هر حال فشار زيادی روي من بود و نتوانستم به خوبي تمركز كنم و از هواداران عذر ميخواهم.»

او تأكيد ميكند: «درســت است پنالتي را گل نكرديم اما در كل اتفاقاتي رخ داد كه به ضرر ما بود و به خاطر اين اخراجهاي دو هفته اخير از هوادارانما­ن عذرخواهــي ميكنم امــا تيم ما تحت فشار است.» او همچنين درباره اشتباه داور در اعــالم پنالتي به ســود صنعت نفت، ميگويد: «مقابل پيكان از داوري ضربــه خورديم و در اين بازي هم خطا كامال پشت محوطه جريمه اتفاق افتاد اما داور بــراي نفت آبادان پنالتي اعالم كرد؛ داور گفت پنالتــي را كمك داور اعالم كرده است؛ براي من سوال است چطور كمــك داور از فاصله دور صحنه را ديد و پنالتي اعالم كرد؟» بادامكي به اهميت ســه امتيازي كه از دست رفته اشــاره ميكند: «اين امتيازها براي ما خيلي مهم اســت و نبايد به اين راحتي از دست بدهيم.»

نكته مهــم ديگري كــه بادامكي دربــارهاش توضيح ميدهــد، جزييات درگيــرياش بــا جاســم كــرار و صحبتهايي اســت كه از او شــنيده. بادامكــي در اين رابطــه ميگويد: «در ميانه زمين به راحتي و به زبان فارسي مرا تهديد كرد و گفت كاري نكن بدهم ســرت را ببرند؛ اين بازيكن در كشــور ما بــازي ميكند و پــول مملكت ما را ميگيرد و از همه جا حمايت ميشود؛ به داور بعد از بازي براي اشــتباهش و اين صحنه اعتراض كردم اما به من بعد از سوتش كارت زرد داد تا اخراج شوم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran