Iran Varzeshi

استقالل‌در‌حالت‌آماد ‌هباش

-

جمعه ،96/7/28 مرحله يك هشــتم نهايي جام حذفي، ورزشــگاه آزادي، تماشاگر: 30 هزار نفر، 16:45:تعاس استقالل:2 گلها: فرسيد اسماعيلي ،)28( علي قرباني )58( نساجي: يك گل: محمد اوساني )70(

داور: موعــود بنياديفــر، كمكها:عليرضــا ايلدروم، محمدرضا مدير روستا اخطار: سرور جباروف، ميالد زكيپور و داريوش شجاعيان (استقالل)، مجتبي محبوب مجاز، مهرداد عبدي، احسان پيرهادي و حسن نجفي (نساجي ) اخراج: مهدي پاشازاده 57( سرمربی نساجی) بازيكن برتر: فرشــيد اســماعيلي (استقالل)

استقالل: حسين حســيني، مجيــد حسيني، روزبه چشمي، ميالد زكيپور، وريا غفوري، خسرو حيدري(پادواني - ،)90+1 اميد ابراهيمي، ســرور جبــاروف، داريوش شجاعيان، فرشيد اسماعيلي(فرشيد باقري ،)80- علي قرباني (سجاد شهباززاده )78

سرمربي: وينفريد شفر نساجي: مجتبــي روشــنگر، مهرداد عبدي، مرتضي غالمعلي تبار، مجتبي بيژن، مجتبي ممشلي، علي اكبر فرهنگ(محمد اوســاني ،)60- حســين كريمي(رحمان جعفــري-56)، محمود شــفيعي، محمد آشتياني(حســن نجفــي- ،)77 احســان پيرهادي، مجتبي محبوب مجاز

سرمربي: مهدي پاشازاده با توجــه به اينكه در بــازي با فوالد، اســتقالل عملكــرد خوبي نداشــت، بازي استقالل و نســاجي ميتوانست تا حدودي نشــان دهد كه تفكرات شــفر چقدر روي اين تيم اثر گذاشــته اســت. مربي آلماني اين بار چند تغيير ايجاد كرده بود و همين تغييرات تيم اســتقالل را براي رسيدن به گل هجوميتــر كرد. در ســوي مقابل هم پاشازاده قصد داشت نشان دهد كه تيمش ظرفيــت حضور در ليگ برتر را دارد اما هر چقدر استقالل در اين بازي بهتر از گذشته بود تيم نســاجي با لو دادن توپ نشان داد تيم بيتجربهاي اســت و بازيكنانش اسير جــو آزادي شــدهاند. در دقيقه 3 ســانتر زكي پــور ميرفت يكراســت وارد دروازه شــود اما عكس العمل روشنگر مانع از اين اتفاق شــد اما دو دقيقه بعد تيم نســاجي توســط محبوب مجاز صاحب موقعيت گل شــد. سانتر از ســمت چپ به روي دروازه اســتقالل را محبوب مجاز با ضربه ســر به سمت دروازه زد كه حسيني اشتباه كرد اما مدافعان توپ را جمع كردند. در دقيقه 10 اما اشــتباه مدافعان نساجي با توپ دزدي زيباي اسماعيلي همراه شد در حالي كه او در موقعيت ســه به تك قرار داشت ترجيح داد خــودش ضربه را بزنــد و اين موقعيت عالي از دســت رفــت. 4 دقيقه بعد باز هم ناهماهنگي مدافعان نســاجي باعث شــد خسرو حيدري توپ را در اختيار بگيرد اما ســانتر او را روشنگر مهار كرد و اجازه نداد توپ به فرشيد اسماعيلي برسد.

در اين بازي هماهنگي اســماعيلي و شــجاعيان كامال مشــخص بود و در دقيقه 22 استقالل را صاحب موقعيت گل كردند. سانتر زيباي داريوش شجاعيان با ضربه سر فرشيد اسماعيلي همراه شد اما با بدشانسي توپ به تيــر دروازه برخورد كرد و راهي به دروازه نداشت. دو دقيقه بعد سانتر داريوش شــجاعيان باز هم با ضربه ســر اسماعيلي همراه شــد امــا اين ضربه هم بــا اختالف كم به بيرون رفت. اما فرشــيد اســماعيلي كه در ايــن دقايق خيلي خــوب كار كرده بود توانســت مزد زحمات خود را بگيرد. در دقيقه 82اشــتباه غالمعلي تبار باعث شــد علي قرباني توپ را به دســت بياورد و پاس او به فرشيد اســماعيلي در موقعيت تك به تك باعث شــد او دروازه نساجي را باز كند. نســاجي كه معلوم بود جان بردن در نيمه اول را نــدارد موقعيــت خطرناكي را روي دروازه اســتقالل ايجاد نكرد و اين استقالل بود كه باز هم صاحب موقعيت گل شد.

در دقيقــه 37 پاس خســرو حيدري در موقعيــت ايدهآل به علي قرباني رســيد امــا او ضربهاش را بــا بدترين حالت ممكن به بيرون زد. در دقيقه 42 ســانتر خســرو حيدري ميرفت با ضربــه علي قرباني وارد دروازه نســاجي شود ولي روشنگر به خوبي توپ را در اختيار گرفــت. نيمه دوم اما باز هم استقالل حمالتي را روي دروازه حريف ترتيــب داد. دقيقه 46 شــوت علي قرباني از پشــت محوطه جريمه با اختالف كم به بيرون رفت. دقيقه 25يــك و دو بازيكنان استقالل و پاس عالي اسماعيلي در موقعيت خوب به قرباني رسيد اما ضربه بيدقت او به آســمان رفت اما در اين دقايق اتفاقات كنار زمين باعث شــد تا داور مهدي پاشازاده را اخراج كند. اين در حالي بود كه ســرمربي نســاجي كه نميخواســت به روي سكوها منتقل شــود حاضر نميشد به آنجا برود اما داور بازي وقتي توپ را برداشــت و بازي را تعطيــل كرد، ســرانجام او قبول كرد كه به روي ســكوها برود. هنوز اين مربي از كنار زمين نرفته بود كه استقالل توانست به گل دوم برســد. در دقيقه 85سانتر ميالد زكي پور در نهايت با ضربه زير طاقي علي قرباني وارد دروازه نساجي شد تا خيال استقالل از كســب پيروزي در اين دقيقه راحت شود. مهدي پاشــازاده كه نميخواست بازنده اين ميدان شود يك تعويض انجام داد كه همين تعويض، كارســاز شــد و براي اين تيم گل زد. پاس عمقي فوق العاده از وســط زمين، اوساني را در موقعيت تك به تك قرار داد و او با يك بغل پا دروازه استقالل را در دقيقه 07باز كرد.

اســتقالل بعد از گل دومي كه به ثمر رســاند افت شديدي داشت و اين فرصت را بــراي حريف ايجاد كرد تا بتواند حمالتي را روی دروازه اســتقالل داشته باشد. شفر در اين دقايق با تعويضهايي كه داشــت سعي كــرد نتيجه را حفظ كند هرچند كه معدود حركات نمايشي مثل حركت ميالد زكي پور تماشــاگرا­ن را به وجد آورد اما استقالليها نتوانســتن­د از موقعيتهــا­ي پيــش آمده اســتفاده كنند و در حالي كه سجاد هم در دقيقه 90 موقعيت تك به تك را از دســت داد بازي با همان نتيجه دو بر يك تمام شد تا آبیها به مرحله بعد صعود كنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran