Iran Varzeshi

فخرالديني: من پير نيستم

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

وضعیت مصدومیتت چطور است؟

خــدا را شــكر بهتر هســتم و صبح و بعدازظهــر فيزيوتراپـ­ـي ميكنم تــا زودتر برگردم. چقدر زمان ميبرد تا برگردي؟

هنوز معلوم نيســت امــا احتماال تا 5 هفته ديگر شــرايطم براي بازگشت ايدهآل ميشود.

پس تا نیم فصــل نميتواني بازي كني؟

نه، من نيم فصل اول را از دســت دادم اما نيم فصــل دوم ميتوانم برگــردم و ادامه دهم.

بــا توجه به اینکه شــما نیم فصل دوم برميگردي و تیمهــا تا نیم فصل نميتوانند نقل و انتقاالت داشته باشند، چطور از فهرست تیم خارج شدي؟!

باالخره نظر ســرمربي تيم اين بوده. تيم نياز به بازيكن دارد و فهرســت پر اســت. به خاطر همين ميخواهند مصدومها را خارج كنند تا بازيكن بگيرنــد ولي اينكه صحبت از سن و سال شــده بايد بگويم من شايد سابقه زيادي در ليگ برتر داشــته باشم اما سنم باال نيست. شــايد خيليها به خاطر سابقهام در ليگ برتر فكر ميكنند ســنم باالست اما من فقط 27 ســال دارم و فكــر نميكنم در هيچ جاي دنيــا به بازيكن 27 ســاله، پير بگويند. خيلي دوست داشتم با آقاي كريمي كار كنم چون به لحاظ فني ايشــان را قبــول دارم اما اينطور نشــد. البته زمان سرمربيگري ايشان در گسترش فوالد، مصدوم شدم. در نخستين بازي كه سرمربي بودند و در جام حذفي بازي كرديم، مصدوم شــدم. به هر حال دوســت نداشــتم اين اتفاق بيفتد كه افتاده. من در 7 هفتــه اول 2 گل زدم و يك پنالتي گرفتم كه اين آمار براي يك مدافع راســت خيلي خوب است. به هر حال نظر آقاي كريمي اين بوده و مشكلي با آن ندارم. فقط باشگاه موظف است با من تسويهحساب كند.

االن یعني اسم شــما از فهرست خارج شود، گسترش ميتواند بازیکن جدید بگیرد؟

اگــر ســهميه فيفا داشــته باشــند ميتوانند تا 3 بازيكن جديد بگيرند.

شما در جریان نیستید كه گسترش سهمیه دارد یا نه؟

نه، من اطالع ندارم اما طبق ســهميه فيفا هــر تيمي در هــر زماني كه خواســت ميتواند چند بازيكن بگيرد.

حتمــا خبر هــم نــداري كه چه بازیکناني قرار اســت بــه تیم اضافه شوند؟

نه، واقعا خبر ندارم. به ایــن تصمیم هیــچ اعتراضي نداري؟

نــه، نظر ســرمربي تيم اســت و من نميتوانــم دخالــت كنم چون مســووليت نتيجهگيري تيم با سرمربي است.

االن پیشــنهادي از دیگر تیمها داري؟

نه، فعال پيشــنهادي ندارم. بايد ببينم تكليف چه ميشود و بعد به سراغ بقيه كارها بروم. قبل از هر چيز تمركزم روي اين اســت كه مصدوميتم خوب شــود و بعــد از آن هم باشگاه تسويه كند تا به تيم ديگری فكر كنم.

كال در یکــي، دو فصــل اخیــر بدشانسيهاي زیادي آوردي...

متاســفانه بله، البته پارســال با نفت قهرمان جام حذفي شــديم امــا پولمان را نگرفتيم. امســال هم شــرايط اينطور شد. البته همه چيز خيلي خوب بود ولي متاسفانه مصدوميتي كه پيــش آمد همه چيز را به هم ريخت.

در مورد این كنار گذاشتن با آقاي كریمي صحبت نکردي؟

يك هفتــه پيش صحبت كردم. به من گفت وضعيت مصدوميتت چطور است؟ من هم گفتم زانويم آســيب ديده و پارگي هم در پايم هست ولي دكتر گفت تا ‪7 6،‬ هفته ديگر ميتوانم برگردم كه آقاي كريمي به من گفت ما زمان نداريم و اگر بيشــتر از 2 هفته طول ميكشد بگو كه اســمت را از فهرست خارج كنيم.

پس در جریان بودي كه قرار است از فهرست خارج شوي؟

بلــه، از يكــي، دو هفته قبــل به من گفتند. صحبت نکردي كه در تیم بماني؟

نه چون نظر ســرمربي اســت و حق با باشگاه است. دوست داشــتم با آقاي كريمي كار كنم اما نشــد. به هر حال من در گسترش فوالد مصدوم شــدم و براي اينكه از فهرست بيرون بروم بايد تمام حق و حقوقم را پرداخت كنند. من براي اين باشگاه مصدوم شدم و در تمام دنيا به اين صورت است كه وقتي بازيكن مصدوم ميشــود هوايش را بيشــتر از قبل دارند اما در اينجا از فهرســت خارج ميكنند. به هر حال من مشكلي با اين قضيه ندارم.

شــما كه اینقدر دوست داشتي با آقاي كریمي كار كني چرا این مساله را به ایشان انتقال ندادي؟

من نميتوانم به سرمربي بگويم برايم صبر كند، ضمن اينكه آقــاي كريمي ظاهرا قبل از اينكه با من صحبــت كند تصميمش را براي بيرون گذاشتن اســم من از فهرست ، گرفته بود. به خاطر همين صحبت كردن با ايشان بيفايده بود. من قبال سابقه كار كردن با آقاي كريمي را نداشتم و چون ميدانستم به لحاظ فني خيلي باال هستند، دوست داشتم بمانم كه اينطور نشد.

 ??  ?? میالد فخرالدیني بعد از یك فصل پر سر و صدا و بيپولي در نفت تهران، این فصل به تبریز رفت تا در گسترش فوالد به روزهاي خوبش برگردد. فخرالدیني در این تیم شروع خوبي داشت و توانست در همان بازيهاي ابتدایي لیگ، 2 گل بزند و یك پنالتي براي تیمش بگیرد اما بعد از آن...
میالد فخرالدیني بعد از یك فصل پر سر و صدا و بيپولي در نفت تهران، این فصل به تبریز رفت تا در گسترش فوالد به روزهاي خوبش برگردد. فخرالدیني در این تیم شروع خوبي داشت و توانست در همان بازيهاي ابتدایي لیگ، 2 گل بزند و یك پنالتي براي تیمش بگیرد اما بعد از آن...
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran