Iran Varzeshi

آلگري: كارت قرمز مانجوكيچ نجاتمان داد!

-

ماســيميلي­انو آلگري مربي يوونتوس از ماريو مانجوكيچ به خاطر اخراج شــدن در ديدار خارج از خانه با اودينزه تشــكر كرد. مهاجم كروات در اواســط نيمه اول دو كارت زرد پشــت ســر هم گرفت در حالي كه تيم ميهمان 2 بر يك پيش بود. اودينزه با استفاده از برتري عددي خود در ابتداي نيمه دوم به گل تساوي رسيد اما يوونتوس به چهار گل رســيد تا بعد از دو بازي طعم پيروزي در سري A را بچشد.

آلگــري بــه جــاي انتقــاد از رفتار احمقانه مهاجم 31 ســاله گفت اخراج او تيمش را مجبور كرده به شيوهاي متفاوت و نهايتــا موفقيت آميز بــازي كند. او به شــوخي گفت: «به هر حال ميخواستم در بــازي بعد بــه مانجوكيچ اســتراحت بدهــم. ميخواهم از او تشــكر كنم چون مجبور شــديم با دفاع و زحمت كشيدن براي گرفتن نتيجه بــه روزهاي پيروزي برگرديــم. در دو بازي قبلــي بد نبوديم اما به چنين چيزي نياز داشــتيم، تيم با 10 نفر تمركز خيلي بيشــتري داشــت. گفته بودم مقطع حساســي از فصل است چون ميتوانيم فاصله مان با صدرنشين را كم كنيم. اگــر در اين بازي نتيجه منفي ميگرفتيم جبرانش ســخت بود. ســطح آمادگي جســماني ما رو به رشــد است، بازيكنان در حال بازگشــت از مصدوميت هســتند و مهم بود كه رو به جلو برويم. حضور ســامي خديرا در خــط مياني به ميرالم پيانيــچ كمك كرده. ســال اول، خديــرا كنار پوگبا بود و هر وقت الزم بود جلو ميرفت اما ما تيم متفاوتي شــدهايم كه ذهنيتي هجومي داريم.»

بازيكن تيــم ملي آلمان در اين بازي هتتريــك كرد اما خــودش را گم نكرد: «خوشحالم كه اين بازي سخت را برديم، اهميــت فوقالعادها­ي داشــت بعد از دو مســابقه با آتاالنتا و التزيو. اين نخستين هتتريــك حرفه من اســت اما بيشــتر بــه خاطر پيروزي تيم خوشــحالم. راهي طوالني در پيش اســت، وســط هفته با اسپال بازي داريم و بعد مقابل ميالن قرار ميگيريم.»

جيجــي دل نري مربــي اودينزه كه ســابقه مربيگري يوونتــوس را نيز دارد، گفــت: «حيف شــد دو گل روي ضربات شروع مجدد خورديم و در 10-12 دقيقه پايانــي اجازه داديــم دو گل ديگر بزنند. از آن بازيهايي نبــود كه انتظار پيروزي داشــته باشــيم. باختن به يوونتوس مايه ســرافكندگ­ي نيست اما بايد به اشتباهات خــود واكنش نشــان دهيم و پيشــرفت كنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran