Iran Varzeshi

كيهاني: تفتيان درباره ادعاهايش اطالعات كافي نداشت

-

پس از مســائل عنوان شــده از سوي حسن تفتيان و ادعاي او مبني بر مشكالت موجود در وضعيت برنامههاي تمرينياش، به ســازمان تيمهاي ملي دعوت شد تا در مورد مســائلي كه در رسانهها مطرح كرده بود صحبــت كند. صحبتهايــي كه گويا بخش اعظم آنها تكذيب شده است!

مجيــد كيهانــي رييس فدراســيون دووميدانــ­ي و يكــي از اعضاي ســازمان تيمهاي ملي پس از پايان اين جلسه گفت: «مهمترين مسالهاي كه اعضاي اين سازمان مد نظر داشتند، منفعت دووميداني بود چرا كه از ســويي هزينههايي از بيت المال در اين راه خرج ميشــود كه بايد به بهترين نحو مورد اســتفاده قرار گيــرد و از طرفي ديگر سرنوشــت ورزشكاري در ميان است كه با اســتعداد و تالش خــود ميتواند نام ايران و دووميداني را بر سر زبانها بيندازد. بنابراين تصميم بســيار مهم و تاثيرگذاري بود كــه اعضا با توجه بــه اهميت آن دور هم جمع شــدند و با حضور حسن تفتيان نزديــك به 5 ســاعت صحبتهايي جدي داشــتند.» كيهانــي ادامــه داد: «آينده و نتايج تفتيان براي ما اهميت بسياري دارد اما فدراســيون، ورزش حرفــهاي و اخالق چارچوبي دارد كه هيچ بهانهاي نبايد وجود داشته باشد كه ورزشــكار يا مديري از آن عبور كنــد. واژههايي ماننــد «بيبرنامگي در اعــزام بــه لنــدن»، «ناهماهنگي در فدراســيون» و «ورزشــكار هــر نتيجهاي كســب كرده اســت حاصل تالش خودش بوده و فدراسيون هيچ دخالتي نداشته» از سوي او در رسانهها مطرح شده بود كه اين مسائل بايد مورد بررسي قرار ميگرفت.»

رييس فدراسيون دووميداني همچنين از اطالعــات ناكافــي تفتيــان ميگويد: «فدراسيون تمام تالش خود را به كار برده بود و ما قصد داريم فــارغ از تمام اتفاقات حاشيهاي در نهايت دووميداني به مقصدي موفق برسد. به همين دليل سعي كرديم تا با حفظ احترامــات و در نظر گرفتن آينده اين ورزشــكار موارد را رفع و رجوع كنيم. در نهايت تفتيان به ادعاهايي كه اطالعات كافي در مورد آن نداشت پي برد و تصميم بر آن شد تا آگاهانهتر راه خود را ادامه دهد تا جايي كــه او ضمن پذيرفتن نواقصي كه در مورد ادعاهاي مطرح شــدهاش داشت، توانست اعضاي ســازمان تيمهاي ملي را در مورد رويكرد خــود در قبال رفتارهاي آيندهاش متقاعد كند.»

كيهانــي در پايان ضمن اعالم رضايت از ايــن نشســت ميگويد: «هيــچ يك از اعضــاي فدراســيون دو و ميداني با هيچ ورزشــكار، مدير و يا مربي اختالف ندارند و تمام تالش مجموعه بر اين است تا با در نظر گرفتــن منفعت دووميداني در نهايت، حواشي پيش آمده را برطرف كنند. در اين اتفاقات سليقه شخصي يا فرد موثر نيست و اين نظرات متعدد در مورد اتفاقات است كه نتيجه اختالفات را مشخص ميسازد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran