Iran Varzeshi

7 برد و 3 باخت براي نمايندگان ايران

-

دهميــن دوره رقابتهاي كاراته قهرماني ردههاي سني جهان با كسب ۷ پيروزي و 3 شكســت بــراي تيم نمايندگان ايــران در بخش كاتا آغاز شد.

اين دوره از مسابقات از ساعت ۰۱ صبح ديروز به وقت محلي به ميزباني اسپانيا در سالن سانتياگو مارتين شهر تنريف آغاز شد. در آغاز اين رقابتها كاتاروها روي تاتامي رفتند كه حاصل تالش نمايندگان كشــورمان كسب 4 پيروزي و يك شكست بود.

در كاتــاي نوجوانــان احمدرضا محمودي پس از يك دور اســتراحت، «ســوبوتا» از صربســتان را 3 بــر ۲ شكســت داد و ســپس «ژوروســالو پيســتا» از اســلواكي را با 5 پرچم از پيش رو برداشت. وي در مبارزه بعدي خود 4 بر يك نتيجه را به «اوزدمير» از تركيه واگــذار كرد. اين تركيهاي راهي بازي نهايي شد تا محمودي به كار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

اميريزدان تدين در كاتاي جوانان ابتدا «الكســاندر كروز» از پرو را 4 بر يــك از پيش رو برداشــت و در ادامه «لوكاس ســانتوس» از برزيل را 3 بر ۲ شكست داد. وي در ادامه 4 بر يك برابر «هوانگ سان» نايب قهرمان آسيا بازنده شــد. با شكست نماينده مالزي برابــر حريف ژاپني، تديــن از جدول مسابقات خارج شد.

زينب الســادات حسيني هم در كاتاي نوجوانان دور نخســت در يك نمايش خوب برابر «ســابرينا سايوا» از اســپانيا با نتيجه 3 بــر ۲ صاحب پيروزي شــد و در ادامه برابر «يونمي نوو» از بلژيك 4 بر يك بازنده شــد. با شكست رقيب بلژيكي، حسيني نيز با از دست دادن شانس حضور در گروه بازندهها، از دور رقابتها كنار رفت.

حديثــه جمــال هــم در كاتاي انفرادي رده سني جوانان در نخستين مبــارزه خــود «هالي بوســكات» از اســتراليا را 4 بر يك شكســت داد. وي دور بعــد 3 بر ۲ مقابل «فرناندز» صاحب برتري شد. «هاگمن» از سوئد رقيب بعدي جمال است.

رقابتهاي كاراته قهرماني جهان با حضــور ۰۱۷۱ كاراتــهكا از ۹۰۱ كشور در تنريف اسپانيا جريان دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran