Iran Varzeshi

گوارديوال: توپ بازي به درد نميخورد

براوو فصل آساني نداشت، او كمك زیادي كرد

-

پپ گوارديوال بعد از آنكه منچسترسيتي در ضربات پنالتــي 4 بر يك ولورهمپتون را شكست داد و به مرحله يكچهارمنها­يي جام اتحاديه انگليس راه يافت، توپ اين مسابقات را «غيرقابل قبول» توصيف كرد. صدرنشين مقتــدر ليگ برتر نتوانســت در 120 دقيقه دروازه ميهمانش را بــاز كند و در نهايت به درخشش كلوديو براوو محتاج شد كه با دفع دو ضربه پنالتي پيروزي تيمش را رقم زد.

مربي سيتي از توپ فوتبال «ميتره» كه معموال در جام اتحاديه مورد اســتفاده قرار ميگيرد، انتقاد كرد: «قابل قبول نيست، اين توپ واقعا به درد رقابتهايي در اين ســطح نميخورد. خيلي ســبك است و توپ خوبي نيست. گل زدن با چنين توپي ممكن نيست. برنده شديم و بهانه نميآورم. همه بازيكنان ميگفتند اين ديگر چه توپي است؟ متاسفم اما ايــن يك توپ جدي براي يك مســابقه رسمي نيست. فقط براي فعاليتهاي تجاري اســت اما قابل قبول نيست.» دروازهبان 34 ســاله تيم ملي شيلي كه تابســتان پارسال از بارسلونا خريداري شــد، به دليل عملكرد ضعيفــش در فصــل قبل ســيتي را به فكر انداخــت دروازهبــا­ن ديگري بخــرد و حاال مجبور شــده نيمكت نشين ادرسون برزيلي شود.

گوارديوال درباره بــراوو گفت: «كلوديو كمك زيادي كرد كه بــه مرحله بعد برويم. ما نسبت به آنها موقعيتهاي گلزني بيشتري داشــتيم و اين يعني شــانس بيشتري براي بردن در اختيار ما بود اما در لحظات خاص، كلوديو فوقالعــاد­ه بود. نميدانم اين بهترين بــازي او بود يا نه اما در نبــرد تن به تن در ضربات پنالتــي خيلي مصمم بود و با فاصله عنوان بهتريــن بازيكن زمين را به دســت آورد.»

بــراوو كه حتي قبــل از ضربات پنالتي هم سه واكنش خوب به ضربات تيم ميهمان داشت، گفت: «بازي خيلي سختي بود كه به آن عادت نداشــتيم. آنها فرصتهاي زيادي ايجاد كردند و ميتوانســت­ند به گل برســند اما با خوششانسي توانستيم بازي را كنترل كنيــم و در نهايت در ضربات پنالتي بازي را برديم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran