Iran Varzeshi

مورينيو: واقعا خوشحالم

درخشش لينگارد، صعود منچستر در جام اتحاديه

-

ژوزه مورينيو، مربي منچســتريو­نايتد گفــت كه تيمــش در جريان بــازي جام اتحاديه مقابل ســوانزي، رفتار مناســبي داشــت. مورينيو پيشتر و پس از شكست مقابــل هادرزفيلد در ليــگ برتر گفته بود كه بازيكنان تيمش انگيزه، تكاپو و اشتياق الزم را نداشتهاند اما او اين بار از تيم راضي بود.

دو گل جس لينگارد باعث شد يونايتد در ورزشــگاه ليبرتي دو بر صفر پيروز شود و به دور پنجم جام كارابائو (نام حامي مالي جام اتحاديه) راه پيدا كند.

مورينيو گفت: «از دقيقه اول احساس كردم كه كامال در جريان بازي هســتيم. ما در همــان دقايق اول چند كرنر داشــتيم، از جلو پرس ميكرديــم و در زمين راحت بوديم. رفتار تيم خوب بود. منســجم بوديم و كنترل بازي را در دســت داشــتيم. رفتار تيم خيلي خوب بود. واقعا خوشــحالم و برد خيلي راحتي كسب كرديم. روز خوبي براي ما بود.»

لينــگارد كــه در هر دو نيمــه گل زد هم گفــت كه بازيكنان ميخواســتن­د پس از شكســت در خانه هادرزفيلد، به روزهاي خــوب برگردنــد: «از آخر هفته داشــتيم سخت تالش ميكرديم و تمرين ميكرديم تا اوضاع را درســت كنيم. بــه نظرم از آن شكســت درس گرفتيم. ما آن شكســت را فرامــوش خواهيم كــرد و روي بازي بعدي تمركز خواهيم كرد.»

به جز لينــگارد، بازيكنان جواني مانند اســكات مكتاميني و اكســل توانزبه هم براي يونايتد بازي كردند و براي نخســتين بــار در اين فصل، در تركيــب ثابت يونايتد قرار گرفتند.

مورينيو گفــت: «به نظــرم آنها عالي كار كردنــد. ميتوانــم بگويم كه اســكات خيلي عالي بود چــون در خط مياني واقعا راحت بود و قوي. اكسل به نظرم در ابتداي مســابقه كمي متزلزل بود اما بعد به ثبات رسيد و نمايش خوبي داشت. عملكرد خوب بازيكنان بخشي از عملكرد خوب تيم بود.»

يونايتد شــنبه ميزبان تاتنهام اســت. مورينيو اميدوار اســت كه فيل جونز به اين مسابقه برســد. او در بازي در خانه سوانزي تنها توانست روي نيمكت بنشيند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran