Iran Varzeshi

تيمم هيچ استرسي نداشت

-

جواد نکونــام پس از پیــروزي مقابل ســیاهجامگ­ان در جام حذفي در نشســت خبــري گفــت: «صرفنظر از بــازي 120 دقیقهاي و اخراج بازیکن حریف در کل برتر بودیــم و باید با اختالف دو گل این بازي را ميبردیم. امروز روز بــد فوتبالي ما بود که در پنالتي ســیاهجامگ­ان را شکست دادیم. موقعیتهاي گلزني صددرصدي را از دست دادیم. با این حال بــا برنامه بازي کردیم و بازیکنان ما زحمت کشیدند. با این پیروزي ثابت کردیم تیمي منســجم و خوب داریم. شکست دادن یک تیم لیگ برتري در جام حذفــي کار بزرگي بود کــه بازیکنان انجام دادند.»

نکونــام در مورد اینکــه جام حذفي را جــدي ميگیرید یا نه، گفــت: «ما در این بازي براي پیــروزي آمده بودیم. من با این ایــده و فکر آمده بودم که پیروز شــویم اما براي ادامه جام حذفي بعدا فکر ميکنم که چگونه بازي کنیم.» نکونام استرس داشتن تیمش را قبول ندارد: «نه قبول ندارم. وقتي هافبکها و مهاجمان ما راحت به توپ ضربه ميزننــد یعني اینکه بدون اســترس بازي ميکنیم. اگر توپهايمان گل نميشود به خاطر بدشانسي و کم دقتي است. بازیکنان ميدانند که هر اتفاقي درون زمین بیفتد از دست رفتن موقعیت، از دست رفتن پنالتي یا حتــي اینکه دروازه خالــي را باز نکنند، مسوولیتش با من است و نباید به بازیکنان استرسي وارد شود.»

ســرمربي خونه به خونه درباره داوري هــم حرفهایــي زد: «داوري خــوب بود، داوري که از لیگ برتر ميآید خوب اســت و تحــت تأثیر جو بــازي قــرار نميگیرد. وقتي داوران لیــگ برتري قضاوت ميکنند خیالمان راحتتر اســت، بقیه داوريها هم خوب بوده اســت. گاهي هم کــه اعتراض کردهایــم بــه خاطر دفاع از حــق و حقوق تیممان بوده اســت. مــن در این بازي هم بــه داور گفتم که زحمت ميکشــند و ما در کنارشان هســتیم تا هم داوران بهترین عملکرد را داشــته باشــند هم تیمها خوب بازي کنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran