Iran Varzeshi

صددرصدبااس­تقاللخوزست­انموفقميشو­م

-

استقالل خوزستان با برتري مقابل ملوان جانــي تازه گرفت تا ویســي اینگونه از تیمش تمجید کنــد و به آینده دل ببندد: «شــرایط جام حذفي براي ما خــاص و ایدهآل بود تا تیم را به لیگ برگردانیــ­م. از تجربه بازيهایي که دیدیم استفاده کردیم و توانستیم برنده شویم. تیم ملوان هم در زمیــن خودش تیمي گردن کلفت است، با این حال ما توانستیم از روزنهها اســتفاده کنیم و به پیروزي برسیم. امیدوارم بــا این برد بتوانیم به لیــگ برگردیم و نتایج را تغییر بدهیم.»

ویســي درباره حریف هم گفت: «من به بوشــهر رفتم و بازي آنها مقابــل ایرانجوان را هم دیدم. به نظرم آنها در بــازي هوایي، روي ضربات ایســتگاهي و ... خــوب بودند.» چرا اســتقالل خوزســتان در لیگ خــوب نتیجه نميگیرد؟ ویسي پاســخ ميدهد: «تیم ما از نظر روحي و رواني مشــکل داشت و از طرفي وضعیت مالکیت مشــخص نبود تا اینکه تیم را به آقاي موســوي دادند. همه چیز دست به دســت هم داد تا در لیگ نتایج خوبي نگیریم. ما باید تعریف کنیم که موفقیت چیست و چه چیزي ميخواهیم. از یک طرف ميگویند تیم ســقوط نکند و این اتفاق هم رخ نميدهد؛ این موفقیت اســت. ما در تیم صبــا بودیم و از من جوانگرایي خواســتند که تیم را جوان کردیم، این یعنــي موفقیت. در تیم پیــکان که بودم، گفتنــد ما در لیگ بمانیم اما در اواســط فصل من را اخــراج کردند که دوازدهــم بودیم و در آخر پیکان سقوط کرد. در استقالل خوزستان دو سال اول هدف سقوط نکردن بود که موفق شدیم و سال ســوم تیم را قهرمان کردیم. تیم ســپاهان فصل قبل از من، با هزینهاي هنگفت یازدهم جدول شده بود اما وقتي ششم جدول بودیم من را اخراج کردند، در حالي که هم تیم را جوان کردیم و هم هزینهها کم شده بود. باید دید تعریف شما از موفقیت چیست.»

آیــا ویســي بــه موفقیت در اســتقالل خوزستان اعتقاد دارد؟ او پاسخ این سوال را هم داد: «صددرصد. ما از نظر رواني مشکل داشتیم که امیدوارم با این برد مشــکلمان حل شود. اکنون شرایط تیم خوب شده و امیدوارم از این پس در لیگ هم نتایج خوبي بگیریم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran