Iran Varzeshi

رقابت 120 معلول در آب

-

مذاكره احسان حدادي براي توافق با مربي جديد پرتاب ديسک نايــب قهرمــان ايراني پرتاب ديســك المپيك بــا يك مربي شــرايط خودم را بگويم و صحبتهاي او را هم بشــنوم. نخســتين آمريكايي در اين كشــور مذاكره و صحبتهاي اوليه را مطرح كرد. درخواســت من اين بود كه بايــد در ايران هم حضور پيدا كند و در احســان حدادي كه ايــن روزها در آمريكا به دنبــال انتخاب مربي كشــور خودمان هم تمرين كنيم كه قرار شــد روي اين مورد فكر تخصصي پرتاب ديســك است، روز گذشــته با يك مربي آمريكايي كند.» نايب قهرمان المپيك و قهرمان آسيا همچنين ميگويد: «قرار در شــهر داالس و در يك رستوران ايراني ديدار و مذاكره كرد. مك شــد طي چند روز آينده شرايط خود و بحث مالي كه دارد را اطالع ويلكينز 66 ســاله كه سابقه كسب مدال طال و نقره المپيك را دارد دهد تا هر چه زودتر تصميم بگيريم و اگر به توافق رســيديم تمرين و 4 بــار ركورد دنيا را زده اســت، مورد توجه حدادي قرار دارد و او را آغاز كنيم.» او با شاره به اينكه قرارداد اوليه در صورت توافق سه روز گذشته جلسه سه ساعتهاي را با اين مربي برگزار كرد و در اين ماهه خواهد بود ادامه ميدهد: «به او گفتم قرارداد ما در ابتدا ســه نشســت صحبتهاي اوليه مطرح شــد. حدادي درباره اين جلسه ماهه و آزمايشي خواهد بود و اگر راضي بوديم ادامه خواهيم داد. او ميگويد: «روز گذشــته توانســتم با اين مربي جلسهاي را برگزار و معتقد بود با شرايطي كه دارم ميتوانم 70 متر پرتاب كنم.»

عليرضــا رحيمــي ميگويــد، تصميم گرفتيم كه بمانيم و مشــكالت هندبال را حل كنيم ولي عــادت نداريم كه ناله كنيم. يكي از مشكالت اصلي فدراســيون كه رحيمي را براي رفتن مصمم كرده بــود، بحث بدهيها و مشــكالت مالي بــود. او در پاســخ به اين سوال كه بدهيهاي فدراسيون چقدر است و آيا حمايتي از ســوي وزارت ورزش و جوانان در اين زمينه شــده اســت يا خير؟ ميگويد: «بدهيها هر چه كه باشد بايد پرداخت شود. ما موظف هستيم كه همه بدهيها را بر طرف كنيــم. وزير ورزش و جوانان و داورزني نيز به ما كمك ميكنند.» رييس فدراسيون هندبال هم يك بار ديگر آينده نزديك را براي انتخاب ســرمربي تيم ملي اعالم ميكنــد: 10« روز ديگر ســرمربي تيم ملي معرفي خواهد شد و تيم ملي هندبال چهارم دي ماه به رقابتهاي اســلووني اعزام ميشود» رحيمي در ادامه در مورد جهاني شدن تيم ملي هندبال نيز اينطور اظهارنظر ميكند: «شرايط هندبال نسبت به گذشته خيلي افت كرده است. زمان ميخواهد تا مشكالت بر طرف شود.» رييس فدراسيون هندبال دربــاره ماندنش در فدراســيون نيز ميگويد: «فعال كه هستيم و تصميم گرفتهايم كــه بمانيم.» رحيمي پــس از مدت كوتاهي از انتخابش بهعنوان رييس فدراســيون، ساز رفتن را كــوك كرد و اســتعفايش را هم به وزارت ورزش فرســتاد. اســتعفايي كه با آن موافقت نشد و او هر بار ميخواست كه وزارت ورزش تكليفش را مشخص كند. حاال هم كه گويا قصــد ماندن كرده و بــه كارش در اين فدراسيون ادامه خواهد داد.

مســابقات پارا شناي قهرماني كشور با حضور 120 ورزشكار از 23 اســتان روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته در تهران برگزار ميشود. اين مسابقات در 10 كالس پزشكي و در مواد كرال سينه، كرال پشت، قورباغه، پروانــه و مختلط انفرادي و در ردههاي ســني زير ســال 18 و باالي 18 ســال برگزار ميشود. اين مســابقات تحت نظــر نماينده كميتــه بينالمللــ­ي پارالمپيــ­ك برگزار میشــود و يكــي از مراحل انتخابي بــراي حضور در بازيهاي پاراآسيايي جاكارتا است. مسووالن برگزاري اين رقابتها اعالم كردهاند از ورزشــكارا­ني كه بتوانند ركورد ملــي ايــران را در اين مســابقات جابهجا كنند نيــز تقدير ميكنند. اردوهــاي آمادگي ايــن تيم نيز از اواخر آبان ماه در اســتخر اردوگاه تيمهاي ملي فدراسيون جانبازان و معلوالن برگزار ميشود.

سومين دوره بازيهاي پاراآسيایي جوانان

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran