Iran Varzeshi

ژارديم: بالده هر روز بهتر ميشود

-

كيتا بالــده در غياب رادامل فالكائو خوش درخشــيد و براي موناكو گل زد.

بــا گل او بــود كــه موناكو توانســت بــوردو را در ليگ يك فرانســه بــا نتيجه دو بــر صفر شكست دهد.

بالــده در نيمه دوم گل زد و سپس توما لمار گل دوم را به ثمر رســاند. او فراري عالي داشــت و توپ را از بين پاهاي بنوا كاستيل، دروازهبان حريف رد كرد.

موناكو با اين برد فاصلهاش با پاري سنژرمن را در حد 4 امتياز نگه داشت. پياسجي، صدرنشين ليــگ يك فرانســه در اين فصل شكست نخورده است.

فالكائو كه با 13 گل بهترين گلزن اين فصــل رقابتهاي ليگ فرانســه بوده اســت، بــه دليل خســتگي عضانــي غايــب بود. بالده، جانشــين او دقايق زيادي را آرام سپري كرد اما از نخستين فرصتش خوب استفاده كرد.

ژرژ، مدافــع برزيلي توپ را از مالكــوم، هموطنــش در خط مياني دزديد و ســانتري از سمت چپ انجــام داد كه ژوائو موتينيو، هافبــك تيم آن را با ضربه ســر مقابل پاي بالــده انداخت. او هم توپ را كنترل كرد و سپس آن را وارد دروازه كرد. لئوناردو ژارديم، مربــي موناكــو پس از مســابقه گفت: «با بازيكناني كه در اختيار داشتيم، برد خوبي بود. كيتا بالده هر روز بهتر ميشود. ما ميتوانيم از او در نوك حمله يا در پست بال استفاده كنيم. فرارهاي او از عمق بسيار مهم است.»

بالــده هفته گذشــته كنار فالكائو بازي كرد و باز هم گل زد.

در ديگر بازي مهم اين هفته، نانت مقابــل ديژون با نتيجه يك بر صفر شكســت خــورد. به اين ترتيب روند هشــت بــازی بدون باخت مردان كلوديــو رانيري به پايان رسيد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran