Iran Varzeshi

ملي پوشان در ورزشگاه لينوئرو گلدرم

-

مهــدي تــاج، رييس فدراســيون در خصوص توسعه ورزش بانوان اينطور حرف ميزند: «برگزاري نشســتهاي مختلف در بخش بانوان به توسعه فوتبال كشور كمك بســزايي خواهد كرد. هدف ما اين است كه ورزش بانوان را در كشــور توســعه دهيم و بدون شك ابزار مهم توسعه، مجموعه نواب رييس بانوان در هياتهاي فوتبال استانها هستند.»

او حرفهايــش را اينطــور ادامــه ميدهد:«بايد با فكر و برنامهريزي به سمت توســعه پايدار در بخش بانوان پيش رفت. در حوزه فوتبال اكنون شــرايط مناســبي داريم و اعتقاد شخصيام بر اين است كه در بخش بانوان ظرفيت موفق بودن و بهترين بودن را در آســيا داريم. درســت است كه كشورهاي كرهشمالي، ژاپن، چين و تايلند بهترينهاي جهان از آسيا هستند اما ما نيز بايد به سمتي پيش برويم كه در آسيا موفق باشــيم. اكنون در ردهبندي فيفا در جايگاه 55 جهان هستيم و بايد روند رو به رشدي را در ردهبندي داشــته باشــيم. معتقدم با هدف گذاري مانند تيمهاي فوتسال، فوتبال و فوتبال ســاحلي عنوانهاي برتر را كسب میكنيم.» تاج در ادامه ميگويد: «هدفها بايد متناســب با توانايــي و توانمنديها­ي فوتبال كشور باشــد. موتور توسعه فوتبال كشــور، هياتهاي فوتبال هســتند. بايد با فراهم كردن شــرايط مناسب، مسير رشد و توسعه را فراهم كنيم.»

رييس فدراسيون فوتبال حرفهايي هم درباره هياتهاي فوتبال دارد: «هياتهاي فوتبال سراسر كشور امكانات بسياري دارند و بايد با اســتفاده از نيرويهاي كارشناس، اســتفاده از ســخت افزار و نــرم افزارهاي موجــود در بخش بانوان، بتوانيم اســتفاده بهينه داشــته باشــيم و موفقتر باشيم. با توجه به محدوديتهاي­ــي كه داريم بايد با حفظ شئونات اســالمي گام به گام حركت كنيم و پرچم ايران را در ميادين بينالمللي به اهتزاز درآوريم.»

تيم ملي فوتبال ايران در ادامه مســير آماده ســازي خود براي حضور قدرتمند در جام جهاني ۸۱۰۲ روســيه، دو ديدار دوســتانه را در قلب اروپا برگزار ميكند. مليپوشــان ايران ابتدا پنج شــنبه هفته آينده، ۸۱ آبان در ورزشــگاه ليبنوئر شــهر گراتس اتريش به مصاف پاناما ميروند. شــاگردان كيروش در دومين بازي خود نيز، به هلند ميروند و روز دوشــنبه، ۲۲ آبان در ورزشــگاه گلدرم شــهر آرنهم با ونزوئال ديدار خواهند كرد. تيم ملي روز يك شــنبه، 4۱ آبان تهران را با بازيكنان مدنظر كيروش كه به زودي اعالم خواهند شد ترك ميكند و به اتريش ميرود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran