Iran Varzeshi

برزاي:حسرتنميخور­م،چونبرگشتم

براي‌بازگشت‌به‌استقالل‌لحظه‌شماري‌مي‌كند.‌حتي‌اگر‌این‌بازگشت‌به‌قیمت‌نیم‌فصل‌دوري‌او‌از‌فوتبال‌تمام‌شود.‌بهنام‌برزاي‌آزمایش‌هاي‌ پزشکي‌را‌پشت‌سر‌گذاشته‌و‌فقط‌مانده‌یك‌امضا‌تا‌دوباره‌برگردد‌به‌تیمي‌كه‌قلبا‌دوستش‌دارد.‌به‌اندازه‌اي‌كه‌قید‌حضور‌در‌نفت‌آبادان

-

جاي‌كدام‌بازیکن‌را‌مي‌گیري؟‌

در اســتقالل جــاي كســي را نميگيرم. قرار اســت از نيم فصل دوم به تيم اضافه شــوم و به همين دليل در حال حاضر بازيكني از فهرست خارج نميشود تا من وارد شوم.

رسانه‌ها‌ خبر‌ از‌ توافق‌ تو‌ با‌ نفت‌ آبادان‌ داده‌ بودند،‌ ماجراي‌ حضور‌ تو‌ در‌این‌تیم‌به‌كجا‌رسید؟‌

فوتبالم را از نفت آبادان آغاز كردم و عرق خاصي هم به اين تيم دارم. درست است كه متولد بهبهان هستم اما ‪8 7،‬ سال در آبادان زندگي كردم و فوتبالم را مديون نفت هستم. هم به تيمش عالقهمندم و هم هوادارانش اما دو، سه فصل را در استقالل گذراندم و فكر ميكنم االن به صالح است كه بــه اين تيم برگردم. دوســت دارم در استقالل به فوتبال خودم ادامه بدهم.

یعني‌نفت‌آبادان‌شانســي‌براي‌ جذب‌تو‌ندارد؟‌

حضــور مــن در نفت آبــادان كال منتفي اســت، چون صددرصد با استقالل قرارداد ميبندم.

بــا‌اســتقالل‌به‌توافــق‌مالي‌ رسیده‌اي؟‌

من با اســتقالل هرگز بحث مالي نميكنم. ماجــراي من با ايــن تيم فرق ميكنــد. مبلغ قــرارداد زيــاد برايم مهم نيست. ميخواهم برگردم و با تمام انرژي براي استقالل بازي كنم.

چرا‌اینقدر‌به‌اســتقالل‌وابسته‌ هستي،‌در‌حالي‌كه‌تنها‌دو،‌سه‌فصل‌ سابقه‌بازي‌در‌این‌تیم‌را‌داري.‌

اســتقالل باشــگاه بزرگي اســت. هر بازيكنــي آرزو دارد در اين تيم بــازي كند. از طرفي هواداران استقالل هم به من لطف دارند. بــاور كنيد هر جا ميروم كه مرا ميشناســند از من درباره بازگشتم ســوال ميپرسند. همه اينها باعث شده تا براي بازي در استقالل لحظه شماري كنم.

حســرت‌نمي‌خوري‌كه‌نیم‌فصل‌از‌ بهترین‌دوران‌فوتبالت‌را‌خانه‌نشستي‌و‌ بازي‌نکردي؟‌

اگــر به اســتقالل برنميگشــت­م قطعا حســرت ميخوردم. االن چون برگشــتم ديگر حســرتي برايم باقي نميماند. البته بايد طوري بازي كنم و به شرايطي برسم كه بتوانم اين نيم فصل دوري را جبران كنم.

اگر‌به‌ استقالل‌ برنمي‌گشتم‌ قطعا‌حسرت‌ مي‌خوردم.‌ االن‌چون‌ برگشتم‌دیگر‌ حسرتي‌برایم‌ باقي‌نم ‌يماند.‌ البته‌باید‌ طوري‌بازي‌ كنم‌و‌به‌ شرایطي‌ برسم‌كه‌ بتوانم‌این‌نیم‌ فصل‌دوري‌را‌ جبران‌كنم.‌

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran