Iran Varzeshi

پورموسوي قهر كرد و به مشهد نرفت مدتهاست كه مشخص شده بین علیرضا اژدريزاده مديرعامل باشگاه فوالد خوزستان و سیروس پورموسوي سرمربي تیم، اختالفاتي به وجود آمده كه اين مساله ظاهرا روز به روز بیشتر و بیشتر هم ميشود. اين اختالفها حاال به جايي رسیده كه همه چیز علن

- سمیرا شیرمردي ‪Samira Shirmardi‬

از زمانــي كــه بحث رفتــن نعيم ســعداوي از فوالد خوزســتان به وجود آمــد، عليرضــا اژدريزاده مديرعامــل باشــگاه فوالد در تالش بــود تا كوروش موســوي را بــه عنــوان ســرمربي تيم بزرگســاال­ن انتخاب كند. اژدريزاده كه عالقه و اعتقاد خاصي به موســوي دارد، اين مســاله را در هيات مديره باشــگاه فــوالد اعالم كــرد اما هيــات مديره با اين گزينه مخالفــت كرد. به اين ترتيب سيروس پورموســوي بهعنوان سرمربي انتخاب شــد. وقتي پورموسوي بهعنوان ســرمربي معرفي شــد، خيليها معتقد بودند اژدريزاده كه از انتخاب نشــدن كوروش موســوي ناراحت اســت، اجازه كار به موســوي نميدهد. با اين حدس و گمانها، شايعه شــده بود پورموسوي تالش كرد تعدادي از بازيكنان ســابقش و البته دســتياران مورد اعتمادش را به فوالد اضافه كنــد تا بلكه جلوي اتفاقات احتمالــي را بگيرد اما برخــالف تصور همه چيز خوب پيش رفت و اژدريزاده مثل يك حامي، با ســيروس پورموسوي همكاري كرد. اژدريزاده البته يكســري ســختگيري در مورد جــذب تعدادي از بازيكنان سابق استقالل خوزستان داشت كه اين مساله حاشيههايي به وجود آورد. اين سختگيريها باعث شد محمد طيبي، از حضور در فوالد خوزستان انصراف دهد و به پارس جنوبي جــم برود اما نفراتي مثل رحيم زهيوي، پيمان شيرزادي و ... به فوالد اضافه شــدند. نفراتي كه از آنها بهعنوان حامي پورموسوي ياد ميشد اما آنها فقط آمده بودند تا نقش يك بازيكن را ايفــا كنند، نــه بيشــتر. هرچند كه همين شايعهها باعث شد، مصدوم شدن زهيوی و شــيرزادی، انتقادات زيادي به پورموســوي وارد كند اما در نهايت اين انتقادهــا كم شــد. به هر حــال بعد از اين مســائل، كار خوب پيش ميرفت و اژدريزاده در نقــش مديرعامل، حمايت خوبي از ســيروس پورموســوي داشت. اين روند آنقدر خــوب جلو ميرفت كه شــرايط تيم هم روز به روز بهتر ميشد. به صورتي كه فوالد خوزســتان به باالي جدول رسيد. به جايي كه از آن بهعنوان يك مدعي اصلي كسب سهميه آسيايي ياد ميشد.

اين باالنشــين­ي ادامه داشــت كه ناگهان يكســري شــايعهها باعث شــد شــرايط متفاوت شود. شايعهها در مورد تغيير سرپرســت تيم بود. از يك طرف گفته ميشــد پورموســوي بــه دنبال تغيير سرپرســت تيــم و آوردن يكي از دوستانش اســت اما از طرف ديگر خبر ميرسيد زهرهبخش سرپرست فعلي تيم خودش به دنبال اســتعفا اســت. به هر حال اين اتفاقات باعث شــد اژدريزاده مقابل پورموســوي موضع بگيرد و فكر كند دوستي او با هيات مديره، قرار است موقعيت او را به خطر بيندازد. در حالي كه اينطور به نظر نميرسيد. به هر حال با اين مســائل، يكســري اتفاقات ديگر بزرگتــر از حد جلوه داده شــد. همين اتفاقات باعث شــد سيروس پورموسوي به جــاي اينكه تمركــزش را روي تيم بگذارد، مجبور شد وارد يكسري مسائل شــود. ظاهرا تعدادي از هواداران فوالد خوزســتان در تمرينــات و بازيهــاي تيم حاضر ميشــدند و عليه تيم موضع ميگرفتند. پورموســوي هم از باشــگاه خواســت به وضعيت آنها رسيدگي كند و اجازه ندهد اين نفرات به شرايط خوب تيم لطمه بزننــد اما هيچ اتفاقي نيفتاد. پورموســوي يكشــنبه آخريــن تمرين تيمش براي بازي با پديده مشــهد را در اهواز برگزار كــرد كه ناگهان ديد همان نفرات به تمرين آمدند و عليه او شــعار ميدهند. اين مساله باعث شد سرمربي فوالديها ناراحت شــود و به حالت قهر آنجــا را ترك كند. البته پورموســوي تا آخر تمريــن ماند اما اين هواداران مورد نظر هــم ماندند و تا لحظــه آخر عليه او شــعار ميدادند و البته به تصميمات فنــي او ايراد ميگرفتند. ســر و صداي هواداران باعث شــد ايوب والي كاپيتان تيم به ســمت آنها برود و از آنها بخواهد اجازه دهند تيم بــا آرامش كار كند اما آنها دستبردار نبودند و در صحبتي كه با والي هم داشتند، ايراد فني نسبت به تيم گرفتند و گفتند شــرايط تيم بايد تغيير كند. به هر حال دخالت هواداران در امــور فنــي تيم و البتــه بيتوجهي باشگاه نسبت به آن، باعث شد سيروس پورموســوي قهر كند و همــراه تيم به مشهد نرود.

پورموســوي در حالــي به مشــهد نرفتــه كه عليرضــا اژدريزاده با تيم به اين شــهر مقدس رفته تا امور تيم را در دســت بگيرد و اجازه ندهد خدشهاي به تيم وارد شــود. همين اتفاقات باعث شد اختالف سرمربي و مديرعامل كه قبل از آن شــايعهاش به گوش ميرسيد، جدي و البته علني شــود. حاال با اين شــرايط بايد ديد فوالديها بدون سرمربي امروز مقابل پديده مشــهد بازي ميكنند يا نه و اينكه اگر پورموســوي تيم را همراهي نكند، اژدريزاده چه واكنشــي نسبت به اين مساله ميگيرد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran