Iran Varzeshi

اميدهاي تاتنهام براي رسيدن هري كين

-

تاتنهام و رئال مادريد امشــب در ورزشگاه ويمبلي لندن در حالــي در دور چهارم مرحله گروهي ليــگ قهرمانــان اروپا با هــم روبهرو ميشــوند كه هر دو هفت امتيازي هســتند و ميتوان پيشبيني كرد برنده اين ديدار شانس زيادي براي صدرنشيني گروه H دارد. شباهت ديگر دو تيم اين است كه بعد از باخت در ليگ داخلي انگيزه زيادي براي كســب موفقيت در اين مســابقه دارند. بعد از بــرد 4 بر يك مقابل ليورپول، موريســيو پوچتينو و شــاگردانش به شايستگي مورد تحســين همه قرار گرفتند اما دو بازي بعدي نشــان داد ايــن تيم هنوز جاي پيشرفت زيادي دارد اگر بخواهد بهعنوان يكي از تيمهاي طراز اول فوتبال انگليس شــناخته شود. اسپرز كه در 11 بازي خود طعم شكست را نچشــيده بود، اجازه داد برتــري دوگله برابر وســتهم در جام اتحاديه از دســت برود و اين هفته در ليگ برتر با يك گل به منچستريونا­يتد باختند تا بار ديگر ثابت شود تاتنهام بدون هري كين تيم متفاوتي است. مهاجم 24 ساله كه در 12 بازي اين فصــل 13 گل زده و 2 پاس گل داده، در هــر دو باخت حضور نداشــت و مربي

تاتنهام اميدوار اســت هري كين به بازي بــا رئال مادريد برســد. او به دليل مصدوميت همسترينگ در باخت يك بر صفر شنبه مقابل منچســتريو­نايتد بازي نكرد و وقتي بعد از اين بازي از موريسيو پوچتينو درباره وضعيت كين ســوال شد، آرژانتيني بايد راهي پيدا كند كه اگر حتي كين به اين بازي نرســد، تيمش سومين شكست در طول يك هفته را تجربه نكند. رئال مادريد بعد از قهرماني اروپا و اسپانيا در فصل قبل انتظارات را باال برد و همه توقع داشــتند تيم زينالدين زيدان يــك بار ديگر حكومت كند بخصوص در الليگا با توجه به تغييراتي كه در بارســلونا رخ داد اما حاال مربي فرانسوي با سخت ترين دوران حضورش روي نيمكت رئال مواجه شده. باخت 2 بر يك مقابل خيرونا، رئال را هشــت امتياز از بارســلونا عقب انداخته و حتي در اين مقطع از فصل رئال به يــك دوره متوالي بازيهاي روي مربــي آرژانتينــ­ي تاتنهام گفــت: «ما با دكترها و بازيكن بهترين تصميم را براي همه ميگيريم. اين آخرين بازي فصل يا فينال نيســت كه بعدش تعطيالت باشد. بايد بررســي كنيم و بهتريــن انتخاب را انجام بدهيم. من حس خوبي دارم، خود فرم احتياج دارد يا حداقل بارســلونا دچار افت مشابهي شــود تا شانســي براي دفاع از عنوان قهرماني باقي بماند. رئال در 18 بازي اين فصل تنها دو باخت داشــته و اين نبايد در تحليل در مورد اين تيم فراموش شود اما سفيدپوشان در هيچ مســابقهاي نتوانســته­اند بيشتر از سه گل بزننــد و با توجه به قدرت و پشــتوانها­ي كه در يك سوم دفاعي رقبا دارند، نقطه تاريكي است. هيــچ بازيكني از اين تيم بيش از ســه گل در الليگا نزده و كريســتيان­و رونالدو تنها يك گل در شــش بازي به ثمر رسانده، از طرف ديگر از جذابيت و انســجام فصل قبل كه گاهي مقابله با رئال را غيرممكن ميكرد، خبري نيســت. با همه اينها ســفر به ويمبلي در زمان مناســبي رخ ميدهد. زيدان بــه واكنش بازيكنانش نياز دارد اگر ميخواهند بــه كورس قهرماني الليگا برگردند و پيروزي برابر تاتنهام در برابر ديدگان 80 هزار نفر در يكي از استاديومها­ي فوقالعاده جهان همان چيزي اســت كه رئــال به آن نياز دارد.

تركيب احتمالي تاتنهــام: لوريس؛ ســانچس، آلدرويرلد، فرتونگن؛ تريپير، داير، دمبله، ديويس؛ اريكسن، آلي؛ يورنته

رئال مادرید: كاســيا؛ حكيمي، راموس، ناچو، مارســلو؛ كاســميرو، مودريــچ، كروس؛ آسنسيو، رونالدو، بنزما او هم همينطور است.»

دله آلي هم ميتوانــد در اين بازي بعد از ســه جلســه محروميت به تركيب تيمش برگردد اما ويكتور وانياما همچنان در دوران نقاهت مصدوميت زانو اســت و بازي نميكند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran