Iran Varzeshi

عذرخواهي باشگاه آلومينيوم از هواداران

-

مديرعامل باشــگاه آلومينيوم پس از شكســت تيــم فوتبال اين باشگاه مقابل گل گهر ســيرجان با صدور بيانيهاي از هواداران تيمش عذرخواهي كرد.

عليرضا دهشــمند در بخشــي از ايــن بيانيه اينطــور گفته: «به دنبــال نتايج تيــم فوتبــال آلومينيوم طي هفتههاي اخير، از هواداران فهيم اين باشگاه عذرخواهي كرده و قــدردان محبتهاي بي پايان اين عزيزان و همراهي هميشگي شان هستم.

بي شــک همگان اســتحضار دارند كه امسال براي نخســتين بار در تيم آلومينيوم از كادرفني جوان و تماما بومي استفاده شده است. فراموش نكنيم بســياري از بازيكناني كــه امــروز در اين تيــم حاضرنــد همان بازيكناني هستند كه ســه سال قبل تيم را از ليگ دو به يک رســاندند اما هنوز به علت مشــكالت مالي بسياري از مطالبات آن زمان خود را دريافت نكردهاند. از ســوي ديگر به دنبال برخــي اتفاقات نامبــارک رخ داده در پايان ديدار آلومينيوم و گل گهر ميبايســت عذرخواهي رسمي باشگاه آلومينيوم را به خدمت هواداران شــريف فوتبال استان ابالغ كنيم. بي شک هواداران نيز به اين موضوع اشراف دارند كه بازيكنان نيز از يک سو به دنبال شكست در اين ديدار و از سوي ديگر به علت مشكالت متعدد مالي كه با آن دست به گريبان اند، تحت فشــار شديد عصبي قرار دارند اما با اين وجود، به هيچ وجه حق درگيري با هواداران را نداشــته و ندارند. باشگاه چنين رفتاري را قويا محكوم مينمايد و از چنين اتفاقي به ســادگي نخواهد گذشت و برخوردهاي الزم از ســوي كميته انضباطي با متخلفان صورت خواهد پذيرفت.»

تيــم آلومينيوم اراک چند هفته ای اســت كه حامد بصيری را به عنوان سرمربی روی نيمكت دارد. طبيعی است كه اين مربی جوان بايد زمان كافی را برای كار كردن در اختيار داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran