Iran Varzeshi

دعوت نشدن۷ بازيكن قديمي به اردوي تيم ملي

-

شــهرزاد مظفــر ســرمربي تيم ملي فوتســال بانوان درباره فهرســت تيــم ملي و جوانگرايي صورت گرفتــه ميگويد: «تقريبا ۷ نفر از بازيكناني كه در اردوي پيشين تيم ملي حضور داشــتند را در اين اردو دعوت نكردهايم تا فضا براي ديدن بازيكنان جديد بازتر شــود. ما بــا توجه به بازيهاي 4 هفته برگزار شــده ليگ تصميم گرفتيم اين نفرات را دعوت كنيم تا از نزديک عملكردشــا­ن را مورد ارزيابي قرار دهيم. اين رونــد در اردوهاي آينده نيز البته با حجم كمتري ادامه خواهد داشــت تا بازيكنان جوان و مســتعد و آينده دار را شناسايي كنيم تا با حضورشــان در اردوهاي تيم ملي نفراتي تربيت شوند كه بتوانند در تيم ملي بمانند. اين كار زمان بر اســت ولي بايــد كاري را كه آغاز كردهايــم ادامه بدهيم تا تيــم ملي كه در گذر زمان نيازمند پوست اندازي است دچار مشكل نشــود. اميدوارم در اين اردو نفرات جديد هم بتوانند ما را اميدوار كنند.»

امــا به نظر ميرســد با حضــور همزمان ســرمربي تيم ملــي روي نيمكت ايــن تيم و تيم دانشــگاه آزاد مخالفتهايي صورت گرفته است: «من دوست داشتم اين موضوع در داخل فدراســيون حل و فصل ميشــد. آقاي ترابيان اســتاد و بزرگ بنده هستند كه دغدغه ايشان در كميته فني اين موضوع بود ولي از زماني كه مذاكرات خود را با خانم ســتوده در فدراسيون فوتبال آغاز كردم به ايشــان عنوان كردم كه به هيچ وجه نميتوانم تيم باشــگاهي خود را رها كنــم و قبال نيز توانســتها­م ثابت كنم كه توان كار در تيم ملي و باشــگاه را به صورت همزمان دارم و اين دو مســاله را توانستم تفكيک كنم. بنده دغدغههاي كميته فني را به خوبي درک ميكنم اما مــن نيز مشــكالت و دغدغههاي خودم را دارم كه در كميته فني مطرح كردم و گفتم كه به چه داليلي اين اتفاق ميافتد و اگر اين مشكالت و دغدغهها حل شود من حاضرم با كمال ميــل تمام وقتم را در اختيار تيم ملي قرار بدهم.»

ســرمربي تيم ملي فوتسال بانوان در مورد مشــكالت ليگ و حاضر نشــدن تيم زنجان در بازي اين هفته و شايعه كنارهگيري نفت طالييه اينطور ميگويد: «هميشــه اين مشــكالت در فوتســال بانوان بوده است و تا زماني كه نتوانيم مشــكالت حاميان مالي كــه نيازمند همكاري مجموعههاي مختلفي اســت را حل كنيم، اين مشكالت حل نخواهد شد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran