Iran Varzeshi

منظور افتخاري از حل مشكالت چه بوده؟

-

میالد فخرالدیني این فصل شرایط عجیب و غریبي تجربه كرده. او با سر و صداي زیادي به گسترش فوالد رفت و در ابتداي فصل موفق شد بازيهاي خیلي خوبي براي این تیم انجام دهد اما بعد از تغییر سرمربي، ناگهان مصدوم شد تا خیلي زود در فهرست خروجيهاي تیمش قرار بگیرد. این اتفاق داشت خیلي جدي پیش ميرفت كه ناگهان همه چیز تغییر كرد و فیروز كریمي سرمربي گسترشيها از او و آندرانیك تیموریان فعال خواست بمانند تا ببیند شرایط مصدومیتشان تا نیم فصل به چه صورت خواهد شد. فخرالدیني كه این روزها سخت پیگیر شکایت از استقالل و نفت تهران است، درباره شرایطش، ماندنش در گسترش و شکایتهایش توضیح ميدهد. اوضاعت چطور است؟ باالخره در گسترش فوالد ماندني شدي؟ در حال حاضر فيزيوتراپي ميكنم تا شرايطم بهتر شود. فعال مشكلي ندارم و در تبريز هستم. یعني بحث رفتن از گســترش فوالد منتفي شد؟ بله، وقتي بحث رفتن پيش آمد من با آقاي كريمي صحبت كردم و قرار شد تا پايان نقل و انتقاالت بمانم. اگر تا آن زمان رسيدم، ميتوانم بمانم اما اگر نرسم، براي اينكه فهرست پر است و بازيكن نياز دارند، قرار است اســم من خارج شود تا بازيكن جديد اضافه شود. ظاهرا تا آن موقع ميرسي؟ بله، انشاءا... ميرسم و تا آن موقع كامال آماده هستم. به نظر ميرســد بحث قراردادت باعث شد این جدایي انجام نشود... نميدانــم. ايــن مســاله را بايد از مديريت باشگاه بپرسيد اما من بازيكن تيم هستم و به قراردادم پايبندم. هم من و هم باشــگاه بايد پايبند باشيم و تا آخرين روز قرارداد، با هم كار كنيم. جریان طلبهایتان به كجا كشید؟

هيچ اتفاقي نيفتاده. آقاي افتخاري در مصاحبهاي گفته مشــكل 0٢ ســاله را حــل كرديم اما نميدانم آن مشــكل چه بوده! یعني شکایتتان به جایي نرسید؟

هنــوز نه. مــن شــكايتم را فعال پيگيري ميكنم و امــروز حتما دنبال آن ميروم تا ببينم شــرايط بــه چه صورت خواهد شد.

دیروز ســلطانيفر وزیر ورزش و جوانان اعالم كرد مدارك استقالل و پرسپولیس كامال واقعي است...

نميدانــم منظور ايشــان چه بوده اما تا االن با من تســويه نكردند. فقط من هم نبودم بلكــه با هر كدام از دوســتانم مثل آرش برهاني، احمد جمشــيديان و ... صحبت كردم آنها هم گفتند هيچ تماسي با آنها گرفته نشده و پولي هم ندادند.

اما به نظر ميرســید شما كه به كنفدراســی­ون فوتبال آسیا شکایت كردیــد، االن بایــد طلبتــان را ميگرفتید...

خيليها شــكايت كردند اما تا االن هيچ خبري نشــده. جالب اينجاســت كه اداره ماليات كل حســابهاي من را بسته و من را ممنوعالمعا­مله كرده. ضمن اينكه دســتور توقيف اموالم را هم دادند. من در جلسهاي كه در اداره ماليات داشتم گفتم كه يــك ميليارد طلــب دارم و اگر آن را دريافت كنم مالياتم را ميپردازم اما به من گفتند اين مســائل به ما ارتباطي ندارد. به هر حال هيچ حســاب و كتابي نيست كه حداقل جلوي اين اتفاقات را بگيرد.

االن كه دستور توقیف اموالتان آمده، باید چه كار كنید؟ خوشــبختان­ه چيــزي نــدارم كه بخواهند ببرند. حسابهايم هم بسته است. اما به هر حال اگر ماشــین هم داشته باشــید، ممکن است توقیف شود.

فقط همين ماشين است كه ممكن است بيايند ببرند. ديگر چيزي ندارم.

شــکایت از نفت تهران به كجا كشید؟

از نفت هم شكايت كردم اما خبري نشد. من فقط از تراكتور شكايت نكردم.

به خاطر اینکــه در تبریز حضور دارید؟

نــه، من رابطه خيلي خوبي با آقاي آجورلو مديرعامل باشــگاه تراكتورساز­ي دارم كــه ترجيح دادم شــكايت نكنم و با صحبت كــردن اين مســاله را حل كنيم. البته تــا االن نرســيدم به باشــگاه بروم و صحبــت كنيم اما بــه زودي اين كار را خواهم كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran