Iran Varzeshi

شكايت مرزبان از مالك خونه به خونه

-

اوايل آبان ماه بــود كه درگيري تعدادي از ليدرهاي باشــگاه خونه به خونــه با جواد نكونــام و ديگر اعضاي كادر فني اين باشگاه، نكونام را از بابل فراري داد و زمزمههايي درباره احتمال استعفاي او بر سر زبانها افتاد.

در هياهــوي ايــن حواشــي و درگيريهــا­ي ايجاد شــده اما مالك باشگاه خونه به خونه با ادعاي عجيبي به همه اين اتفاقات واكنش نشان داد. قاسم حسنزاده، مالك باشگاه خونه به خونه مدعي شد كه «عليرضا مرزبان، فصل گذشته به ليدرهاي باشگاه پول ميداده!»

او حتــي بارها اين ادعــا را تكرار كرد و اصرار داشت كه براي آن مدرك هم دارد. در واقع مالك باشــگاه خونه به خونه معتقد بود به خاطر اقدامي كه مرزبان در فصل گذشته انجام ميداده، اين ليدرها اين فصل هم از كادر فني پول ميخواســتن­د كه همين موضوع باعث اين درگيريها شــده بود. نكته قابل توجه اين بود كه كمي بعد خونه به خونه و ســياهجامگ­ان در چارچوب مرحله يك هشــتم نهايي جام حذفي به مصاف يكديگر رفتند كه حواشــي و جنجالهــاي مربوط به صحبتهاي مالك باشــگاه در اين بازي هم ادامه پيدا كرد.

تماشــاگرا­ن در ايــن بــازي به ادعــاي مديرعامل ســياهجامگ­ان به سمت مرزبان ســنگ و پرتقال پرتاب كــرده بودند. حســنزاده امــا باز هم به صحبتهــاي مديرعامل باشــگاه ســياهجامگ­ان پاســخ عجيبي داد. او در واكنش بــه اين صحبتها گفت: « ناظر داوري و ناظر بازي شاهد هستند كه هيچ ســنگي در كار نبوده اســت. فقــط يك خرمالو بــود، آن هم چون زماني كه مرزبان اينجــا بود، خرمالو خيلي دوســت داشــت به او خرمالو دادند! چطور عباســي ميتواند چنين دروغهايي بگويد؟»

همين حرفها باعث شد عليرضا مرزبان و وكيلش با حضور در دادسراي فرهنگ و رسانه از مديرعامل تيم خونه به خونه شكايت كنند.

مصطفي سليماني، وكيل عليرضا مرزبان بــا تاييد اين خبــر گفت كه عليرضا مرزبان از مالك باشگاه خونه به خونه به اتهام نشر اكاذيب و حرفهاي نادرست درباره او، شكايت كرده است. واكنش حســنزاده به اين شكايت اما قطعا ميتواند ماجراهاي ديگري را به دنبال داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran