Iran Varzeshi

مسي: اگر قهرمان جهان شويم، در پيادهروی 14 ساعته مذهبیمان شرکت میکنم

-

لیونــل مســي عهد بســته كه اگر آرژانتین فاتح جام جهاني شــود، در یك راهپیمایي مذهبي 41ســاعته شــركت كند.

آرژانتین به لطف مسي و هتتریك او در آخرین دیدار مقدماتي جام جهاني بود كه به این مســابقات راه یافت. این بازیكن 03ســاله گفته كه این مسیر 68 كیلومتــري را پیاده خواهــد رفت: «اگر قهرمان شویم، پاي پیاده به سننیكوالس خواهم رفت.»

هر ســال، آرژانتینيه­اي كاتولیك بســیاري در این راهپیمایي كیلومتري شــركت ميكنند. آنها از شــهر خود به حرم معروف روزاریو ميروند. این ســفر دیني در 25 سپتامبر انجام ميشود.

مســي همچنین گفته كه دوســت دارد روزي براي باشــگاه سابقش، نوولز اولدبویز بازي كند: «نميتوانم بگویم كه قطعا این اتفاق ميافتد اما دوســت دارم كه اینطور شــود. از كودكي رویایش را داشتهام.»

مسي در سالهاي 1994 تا 2000 در آكادمي این باشــگاه بود و سپس در 31سالگي به بارسلونا پیوست.

او همچنین از سباســتین دریوسي، مهاجم آرژانتیني زنیت ســنپترزبو­رگ عذرخواهي كرده، چرا كه او را نشناخته است. مســي براي دیدار دوستانه همراه تیم آرژانتین در روسیه به سر ميبرد.

در هتل این تیم در مســكو بود كه دریوسي پیش مســي آمد و با او عكس گرفت. مســي گفت: «حــس بدي پیدا كردم چون در آن لحظه نشــناختمش. حتــي با آنكه او را از قبل ميشــناختم. وقتي خواســت عكس بگیریم فكر كردم یكي از آنهایي اســت كه همیشه منتظر عكس گرفتن هستند. بعد كه یادم آمد، عذرخواهي كردم.»

مســي زمانــي متوجه شــد كه او را نشــناخته كــه این بازیكــن عكس دونفرهشان را در اینستاگرام گذاشت.

 ??  ??
 ??  ?? بازیکنی که مسی او را نشناخت
بازیکنی که مسی او را نشناخت

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran