Iran Varzeshi

مسي نگران جاسوسی نيمار برای رئال بود

-

ليونــل مســي و نيمــار در دوران حضورشان در بارسلونا همكاري و دوستي نزديكي با يكديگر داشــتند چه در زمين و چه بيــرون آن اما ســايت اســپانياي­ي دياريو گل مدعي شــده بازيكن تيم ملي آرژانتيــن نگرانيهايي دربــاره هم تيمي برزيلي خودش داشته و فكر ميكرده نيمار اطالعــات محرمانه و خصوصــي تيم را به رئال مادريد مــيداده. اين به دليل رابطه نزديك نيمار با مارســلو، مدافع چپ رئال بوده و مســي ميترسيده دوست نزديكش تحت تاثير هموطن خود قرار گرفته باشد اما وقتي نيمار با قــراردادي 200 ميليون پوندي به پاريســنژر­من رفت، اين تصور از بين رفته.

دياريو گل گــزارش داده حاال همين نگرانــي در مورد آنــدره گومز وجود دارد. يك ماه قبل هافبك پرتغالي به طور كامل اين شــايعه را بي اســاس دانست و گفت: «مــن هيچ چيز عليه مســي يــا والورده نگفتهام، احترام زيادي براي اين دو قايلم.»

اما مســي همچنان به همتيمي خود مشكوك است و براي همين ميخواهد اين بازيكن در فصل نقل و انتقاالت زمســتاني فروخته شود.

گومــز يكي از چند بازيكن بارســلونا اســت كه آينده مبهمي در اين تيم دارند. باشــگاه كاتاالن به دنبال ارائه پيشــنهاد فوقالعادها­ي براي فيليپه كوتينيو، ســتاره برزيلي ليورپول است و براي تحقق اين امر و متعادل كردن دخل و خرج باشگاه، بايد بازيكناني به فروش برسند. رافينيا، اليكس ويــدال و آردا توران نيز از جمله بازيكناني هســتند كه ممكن است به تيمهاي ديگر بروند.

غایب بزرگ آرژانتین ليونل مسي در بازي فرداي تيم ملي آرژانتين با نيجريه حضور نخواهد داشــت چون از اين تيم اجازه گرفت به بارســلونا برگردد. كاپيتان مسي 90 دقيقه در بازي شنبه در مســكو برابر روسيه بازي كرد و روي تك گل ديرهنگام بازي كه توســط ســرخيو آگوئرو به ثمر رسيد، موثر بود اما اين بازيكن 30 ســاله با بقيه اعضاي تيم خورخه سامپائولي به شهر كراسنودار نرفت و به اســپانيا برگشت اما از همتيميهايش خواست با سختكوشــي به كارشان ادامه دهند: «واقعيت اين اســت كه وقت زيادي نمانده و ما بايد بيشــترين اســتفاده را از اوقاتي كه در كنار هم هستيم، ببريم.»

مسي صدرنشين جدول گلزنان تاريخ تيم ملي آرژانتين اســت و بــه تمجيد از آگوئرو پرداخت كه دو هفته پيش بهترين گلزن تاريخ منچسترســي­تي شــد و با اين گل در كنــار هرنان كرســپو با 35 گل در رده سوم گلزنان برتر كشورش قرار گرفت: «خيلي مهم اســت، او يك ركورد با سيتي شكســت و حاال در تيم ملي همين كار را كرده.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran