Iran Varzeshi

هومن جعفري

- ‪Houman Jafari‬

تسليت به كرمانشاه. تسليت به محمد رنجبر كه بين ما نيســت ولي هنوز گاهي وقتها در خلوت خودم صدايش ميكنم رييس! تسليت به هر آنكه در اين زلزله تلخ كسي را از دست داده. تســليت به هر كســي كه در اين زلزله ديوار خانهاش يا ديوار قلبش ترك برداشــت. من در مســكن مهر زندگي كردهام و ميدانم چه فاجعهاي اســت. عكسها را ديدم و دلم به درد آمد. خواســتم ستون طنز را به احترام عزيزان تعطيل كنم كه ديدم راهش نيســت. اين طنزها را فقط مينويسم به اميد اينكه در كرمانشاه خوانندهاي داشته باشم. اين طنزها را فقط براي ايران ورزشي خوانهاي كرمانشاه مينويسم. تقديم به شــما باد اگر بتواند يك ثانيه حواستان را پرت كند.

بادي وزيد گلي پرپر شد!

مصيبت درگذشت برادر زن آقاي گرت بيل را به ايشان، خانواده ايشان و بازماندگان تسليت ميگوييم. از آنجايي كه ما هم در زمان جواني مان گرت بيل مطبوعات ورزشي بوديم، روي ايشان حساس شدهايم و هر خبري مربوط به ايشان باشد به شدت دنبال ميكنيم. به اميد روزي كــه آقاي بيل روزهاي بهتري داشــته باشــد، دستكم اوضاعش مثل االن ما نباشد. در ضمن از طريق همين ستون قرار گرفتن نام اين بازيكن فهيم و ارزنده در فهرســت فروش باشگاه رئال مادريد را محكوم ميكنيم. گرت جان نيم فصل ميرود يك تيم ديگر، قليان و حاشــيه را هم ميگذارد كنار و بدنش دوباره رو ميآيد و آن وقت اســت كه ميفهميد چه جواهري از دستتان رفت!

سريال بازي

بــه افتخاري گفتند: چرا شــفر را انتخاب كردي؟ گفــت: اگــر يــك روزي مــن و شــفر بــا هم بوديــم، بعــد زامبيهــا عيــن واكينــگ دد دنبالمــان كردنــد، مــن الغرتــرم! مــيدوم و فــرار ميكنــم و زامبيهــا او را ميخورنــد! واكنش شفر به اين نكته سنجي افتخاري چه بود؟ رفت ساياك را آورد! االن ارتش زامبيها هم بريزند سر شفر، ساياك عين هودور بازي تاج و تخت، در را نگه ميدارد و نميگذارد كسي از آن عبور كند! نتيجه اخالقي: طنز اين بخش در اين نبود كه بنده فخرفروشــي كنم كه سريال نگاه ميكنم. طنزش در اين بود كه ميرفتند هودور را ميآوردند از اين آدم ماهي 2 هزار دالري كه بهتر بود!

واال با اين نوناشون!

آقاي دراكسلر فرمودهاند: قصد جدايي از پاري سن ژرمن را ندارم! اول اينكه نداري كه نداري! چرا شلوغ میكنی! دوم اينكه يادت باشد خودت سر شوخي را باز كردي! فردا كه آقاي نيمار شما را گذاشت در فهرســت فروش رفت از برزيل هافبك طراح آورد، حرف امروزت يادت باشد! ســوم اينكه قصد نداري كه نداري! محســن مســلمان هست، از تو هم بهتر پاس ميدهد. تازه رضــا حقيقي هم بعد از يكي دو ســال بيرون بودن، مصاحبه كرده و گفته پشــيمان است و نبايد چند سال قبل پرسپوليس را رها ميكرد! قاسم دهنوي هم هست. جاسم كرار هم هست. حاال هي كالس بگذار.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran