Iran Varzeshi

آقاي قلعهنویي پولت را ميدهيم، نگران نباش

زماني: هیچ پیامکي به ایشان ندادم

-

اختالفــي كه اخیرا میان حســن زمانی، عضو هیات مدیره باشــگاه اســتقالل و امیــر قلعهنویي به وجود آمده ناشــي از مصاحبههایي اســت كه اخیرا از ســوي این دو علیه هم انجام شــده اســت. گفت و گو با حســن زمانی حول همین محور اســت. عضو هیات مدیره باشــگاه اســتقالل و نماینده مجلس شــوراي اســالمي اما شــدیدا از آنها كه حرفهایش را طــور دیگري به گــوش قلعهنویي ميرســانند ناراحت اســت. او در عین حال بر این باور اســت كه ســرمربي ســابق اســتقالل تحت هر شــرایطي باید احترام او و باشــگاه اســتقالل را حفظ كند. گرچه قلعهنویي هم تاكید دارد كه هیچ شــکایتي از باشــگاه اســتقالل نکرده اســت. به هر حال ماجرا به سمت و سویي رفته كه حاشــیههاي پیرامون باشــگاه اســتقالل با این مصاحبهها بیشتر شده است.

بزرگتر از نام باشگاه استقالل كه نداریم. از قول باشگاه استقالل و نه من كه عضو كوچکي در این باشگاه هستم، بنویسید كه باشگاه پول هیچ كس را نميخورد. براي آقاي قلعهنویي و دیگران هم نباید جاي نگراني وجود داشته باشد چون ما طلبهاي آنها را ميدهیم. فقط به باشگاه مراجعه كنند و مطمئن باشند كه ما رسیدگي ميكنیم.

ما كه در هيات مديره حضور داريم. ميتوانند با ما مكاتبه كنند و قطعا ما هم به درخواســته­اي آنها توجه ميكنيم. وقتي مدیرعامل استقالل نباشد آیا شما اختیار دارید كه موضوع را پیگیري كنید؟

اساســا اختيار به مديرعامل را هيات مديره ميدهــد كــه ايــن كار را كرديم. اگــر هم آقاي افتخاري به هر دليلي مشــغله داشتند و نتوانستند پاسخ طلبكاران را بدهند، ما كه هستيم.

قلعهنویي در مصاحبهاي مدعي شــده كه شــما با او بارها تماس گرفتهاید و حتي پیامكهایي كه ارسال كردهاید موجود است.

- تكذيب ميكنم. من هيچ تماسي با قلعهنويي نداشــتم. پيامكي هم ارسال نكردم. من حرفم را از طريق رسانه ميزنم. همين جا دوباره اعالم ميكنم هر كســي طلب دارد بيايد. كجا به ايشان پيامك زدم كه خودم خبر ندارم.

یعنــي اگر قلعهنویي و دیگــران بعد از تعطیالت به باشگاه مراجعه كنند شما طلب آنها را ميدهید؟

بزرگتر از نام باشــگاه استقالل كه نداريم. از قول باشگاه استقالل و نه من كه عضو كوچكي در اين باشگاه هســتم، بنويسيد كه باشگاه پول هيچ كــس را نميخورد. براي آقــاي قلعهنويي

و ديگــران هم نبايد جاي نگراني وجود داشــته باشــد چون ما طلبهاي آنها را ميدهيم. فقط به باشــگاه مراجعه كنند و مطمئن باشند كه ما رسيدگي ميكنيم.

چرا انتظار دارید كه مربیان و بازیکنان سابق كه از باشــگاه طلب دارند موضوع را رســانهاي نکنند؟ البته خیلي از این اخبار توســط خود بازیکنان و مربیان رسانهاي نشد، بلکه خبرنگاران به واسطه ارتباطهایي كه داشتند ماجرا را افشا كردند. ببينيد من در دهه 50 بازيكن تاج ســابق بــودم، خودم را بــه دليل همان ســابقه كمي كه داشــتم شــديدا اســتقاللي ميدانم و به ايــن تيم عرق دارم. حرف من اين اســت كه بازيكنان و مربيان ســابق كه براي اين باشــگاه زحمت كشــيدهاند و حتما امير قلعهنويــي هم يكي از ايــن زحمتكشها محســوب ميشــود، مطالبات خــود را رســانهاي نكنند. درســت نيست كه اين افراد موضوع را رسانهاي كنند. بيايند و از طريق خودمان پيگير باشــند. اين طوري خيلي بهتر اســت. به نظر مــن اين افراد بايد قدردان باشــگاه استقالل باشند. البته در صحبتهاي آقاي قلعهنويي خواندم كه گفتهاند از باشگاه شكايتي نكردم كه از او تشــكر ميكنم. نبايد شــكايتي هم باشد. انتظار دارم كه موضوع حتي به رســانهها هم كشيده نشود. ما مگر جزو يك خانواده نيستيم؟ مسائل خانوادگي هم هميشه در خود خانواده حل ميشود.

در حالي كدورت شــدیدي میان شــما و قلعهنویي به وجود آمده كه در لحــن حرفهایتان بياحترامي به قلعهنویي و دیگران وجود ندارد.

دليلش اين اســت كــه حرفهاي من را بد به گوش ايشــان ميرسانند. من حرف بــدي نزدم و همين جا ميگويم كه دوست ندارم كدورتي ميان من و قلعهنويي باشد. انتظارم از ايشان احترام گذاشتن به بزرگتر اســت. اميدوارم اين سوء تفاهمها لطمــهاي به باشــگاه اســتقالل نزند و به زودي مشكالت برطرف شود.

آقاي زماني سندســازي مالي به نفع استقالل و پرسپولیس را كه برخي مدعي شدهاند تایید ميكنید؟ نه، هيچ سندسازي در كار نيست. یعني اســناد مالي، شــفاف به كنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد؟

ببينيــد من بايد يك توضيح جامع در اين خصوص بدهم تا براي افكار عمومي كامال موضوع مشخص شود. اين را صراحتا اعالم ميكنم كه امكان سندسازي به نفع استقالل و پرســپوليس وجود ندارد. بنده هم نه چنين كاري را ديدهام و نه باوردارم كه سندسازي شده باشد. اميدوارم دوستان حقايق را منعكس كنند.

پس امیــدوار باشــیم كه هیچ خطري استقالل را در بعد بینالمللي تهدید نميكند؟

بلــه، اميدوار باشــيد. مســائل و اختالفهــا­ي مالــي با جديــت در حال پيگيري اســت. مــا طلبــكاران را راضي ميكنيم. مطمئن باشيد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran