Iran Varzeshi

پیکان با تالش نتیجه گرفته نه با جادوگر

احمدي: شایعه رفتن من به سياهجامگان، شيطنتي براي ضربه زدن به پيكان است

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

اوضاع پيكان این روزها چطور است؟

شــرايط تيم بد نيســت و اتفاقا خيلي خوب است. باالخره بعد از 7 پيروزي توانستيم شــرايطمان را در جدول خيلي خوب كنيم. در بــازي با صنعتنفت هم يك مســاوي گرفتيم كه در اين بازي ميتوانســت­يم برنده باشــيم. البتــه صنعتنفت هم خيلي خــوب كار كرد و ميتوانســت به پيروزي برســد. در كل بازي خيلي خوبي انجام داديم و مساوي عادالنه بود كه ما با اين يك امتياز هم شــرايط خوبي در جدول داريم.

فكر ميكنيد بحثهاي اخير در مورد جادوگر چقــدر روي تيمتان براي بازي با صنعتنفت آبادان تاثير داشت؟

واقعــا ايــن بحث خنــدهدار و خيلي مسخره است. مگر ميشــود تيمي با اينجور مســائل نتيجه بگيرد؟ اگر اينطور باشد ما در طول هفته پاهايمان را روي هم ميگذاريم و تخمه ميشكنيم تا روز بازي. اگر با اين مسائل ميشــود نتيجه گرفت چرا در گرما و ســرما تمريــن ميكنيم؟ كادر فني تيــم ما از ‪9 8،‬ صبح به محل تمرين ميآيند و تا 3 بعدازظهر كه تيم تمرين دارد به آناليز تيم و حريفمان ميپردازند. با داشــتن جادوگــر چرا بايد آنها اينقــدر وقت بگذارند؟ عــدهاي ميخواهند با مطرح كردن اين مسائل، كار و زحمت و تالش يك مجموعه را زير سوال ببرند. من به آنهايي كــه اين بحث را راه انداختند ميگويم كارتان به جايي نميرسد. خوشــبختان­ه در اين 1/5 ســال حضورم در پيكان هميشه شاهد سعي و تــالش بازيكنان و كادر فني و انجام وظايف به نحو احســن بــودهام. كادر فني و مديريت باشگاه هميشه زحمت كشيده تا من بهعنوان بازيكن با خيال راحت به زمين بروم و وظايفم را انجام دهم. يــك مجموعه اين همه هزينه ميكند و اردو ميگــذارد، تمرين ميكند كه چه شــود كه بگويند اين مجموعه با فالن كار نتيجه ميگيرد؟! اينها با خودشــان بنشيند و منطقي فكر كنند. مگر ميشود با اين خرافات نتيجه گرفت؟ اين همه در گرما و سرما تمرين ميكنيم، فشار تمرينات و مصدوميتها را به جان ميخريم كه بگويند با دعا و جادو نتيجه ميگيريم؟ يعني پارس جنوبي هم كه اينقدر خوب كار ميكند با دعا و جادو نتيجه گرفته؟ پرسپوليس چطور؟ اين خرافات براي چيست؟ باز كردن اين مســائل خيلي مسخره است و به خاطر اينكه يكســري مســائل پيش آمده، ميخواهند افكار را به سمت ديگري ببرند.

یعني فكر ميكنيــد باز كردن بحث جادوگر در فوتبال، بــا یك هدف خاص

بوده؟

صددرصد. شك نكنيد. چرا روي تيم ما تمركــز كردند؟ پارس جنوبي كه به اين خوبي كار ميكند و نتيجه ميگيرد، چرا نگفتند آنها با جــادو نتيجه ميگيرند؟ ما كه پارســال هم خــوب كار كرديم و نتايــج خوبي هم گرفتيم. همان تيم حفظ شــده و چنــد بازيكن هم به تيم اضافه شدند، ضمن اينكه كادر فني زحمت زيادي ميكشد. آنها بعد از تمرين هم ميمانند و كار ميكننــد. پس چرا اين بحثها به وجود آمده؟ مطمئن باشيد اين مسائل باعث نميشود من بهعنوان بازيكن دلسرد شوم. مسالهاي كه فكرم را به هم ميريزد اين است كساني كه اين مســائل را مطرح كردند مغزشان فندقي است. واقعــا يك مغز فندقي ميتواند از اين مســائل براي موفقيت در فوتبال ياد كند.

پس شــما معتقدید این مســائل باز شــده كه بحثهاي علــي كریمي به فراموشي سپرده شود؟

من قبال هم گفتم يك بحثي باز شــد كــه ميخواهند افكار را از آن دور كنند. نيازي نيســت به آن مستقيم اشــاره كنم چون همه متوجه آن ميشوند.

بحث جادوگر در مورد تيم سایپا هم زیاد وجود داشت. در زماني كه شما سایپا بودید متوجه چيزي نشدید؟ مثال حضور یك شخص مشخص...

من چيزي نديده بــودم اگر هم ديده باشــم از كسی نميترسم كه آنها را بگويم. من بحث دوســتاني كه صحبت كردند را ديدم اما فكر ميكنم ســال قبلي بود كه من به ســايپا رفتم. بــه خاطر همين من چيــزي نديدم. به هر حال اين مسائل در ورزش اصال قابل هضم نيست و به دور از جوانمردي و انسانيت است.

اخيرا بحثهاي زیادي هم در مورد احتمال رفتن شما به ســياهجامگ­ان به وجود آمده...

خبري نيســت و من بازيكــن پيكان هســتم. بحث رفتن به سياهجامگان هم همان شيطنتهايي اســت كه ميخواهند به پيكان لطمه بزنند.

فكر ميكنيد چــرا روي تيمتان زوم كردند؟

نميدانــم امــا فكــر ميكنم چون جاللي بيسر و صدا و بيحاشيه كار ميكند و البته به كســي باج نميدهد اين مســائل را برايش بــه وجود آوردنــد. جاللي چوب ســادگي و روراست بودنش را ميخورد. اگر جاللي خيلي كارهــا را ميكرد اين اتفاقات نميافتــاد. من هيــچ مربي به ســادگي و دلسوزي جاللي نديدهام. او فقط با دلسوزي و تالش ميخواهد نتيجه زحماتش را ببيند. مثل باغباني كه ســالها زحمت ميكشــد و منتظــر ميوه درختانش اســت. امتيازات هــم ميوههاي درخت هســتند اما بعضیها نميگذارند او از اين ميوهها لذت ببرد.

 ??  ?? در مدت اخير بحثهاي زیادي در مورد پيكان به وجود آمده كه خيلي عجيب است. از یك طرف خبر رسيد رحمان احمدي دروازهبان باتجربه پيكان قصد دارد از این تيم جدا شود و به سياهجامگان مشهد برود كه خود احمدي آن را تكذیب ميكند اما بحث مهمتر به حضور جادوگر در تيمهاي...
در مدت اخير بحثهاي زیادي در مورد پيكان به وجود آمده كه خيلي عجيب است. از یك طرف خبر رسيد رحمان احمدي دروازهبان باتجربه پيكان قصد دارد از این تيم جدا شود و به سياهجامگان مشهد برود كه خود احمدي آن را تكذیب ميكند اما بحث مهمتر به حضور جادوگر در تيمهاي...
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran